۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۲۷۳۷۶
آیت الله موسوی جزایری:

اعدام شیخ نمر تاوان سختی را برای رژیم آل‎سعود به همراه خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حکم ظالمانه دستگاه قضایی رژیم ال‎صعود، گفت: اعدام شیخ نمر تاوان سختی برای رژیم آل‎صعود به همراه خواهد داشت.
آيت الله موسوي جزايري، امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبههای عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز، با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام، اظهارداشت: حکم اعدام شیخ نمر به سبب امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در ادامه حکم اعدام شخ نمر را محکوم کرد و افزود: این عالم بزرگوار در واقع چیزی جز بیان حقیقت انجام نداده است. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: اعدام شیخ نمر تاوان سختی برای رژیم آل‎سعود به همراه خواهد داشت.

آیت الله موسوی جزایری درگذشت آیت الله مهدوی کنی را به ملت ایران تسلیت گفت و ابرازداشت: آیت الله مهدوی کنی(ره)  بسیاری از عمر با برکت خویش را در مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی سپری کرده است.

امام جمعه اهواز در ادامه با بیان این که آیت الله مهدوی کنی روحانی مجاهد و فقیهی بصیر به عالم سیاست بوده است، خاطرنشان‎کرد: این عالم بزرگوار عمر با برکت خویش را صرف خدمت به دین و جامعه کرده است.

وی در ادامه با رحلت آیت الله مهدوی کنی را ضایعهای بزرگ برای انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران دانست و گفت: از خداوند تبارک و تعالی صبر جمیل و اجر جزیل را برای همگان مسألت دارم.

خون پاک شهیدان پشتوانه‎ انقلاب اسلامی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی را گرامی داشت و افزود: امام راحل این دو شهید نوجوان را رهبر ملت ایران دانست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خون پاک شهیدان را پشتوانه‎ انقلاب اسلامی دانست و بیان‎داشت: اقتدار ایران اسلامی به سبب خون شهدا و دعای خیر امام زمان(عج) است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه کشور ولایت‌مدار ایران را دولتی قدرتمند در جهان دانست و تأکیدکرد: خنثیسازی توطئه‎های دشمنان انقلاب به سبب عنایات حضرت ولی عصر(عج) است.

امام جمعه اهواز با اشاره به استقبال رهبر ‌معظم انقلاب از نخست وزیر دولت عراق، گفت: اقتدار، امنیت و آرامش کشور عراق سیاست کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان وضعیت کنونی کشورهای عراق و سوریه را به سبب سیاست‎های غیر مسؤولانه دولت‎های فرامنطقه‎ای و برخی کشورهای خاورمیانه دانست و عنوان‎داشت: با حضور جوانان عراقی و پشتیبانی ایران دیگر نیازی به آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نخواهد بود./9453/پ201/ب2

ارسال نظرات