۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۲۲۹۲۹۷
از سوی گروه جهادی تبلیغی رهروان انتظار؛

برنامه‌های گرامیداشت 13 آبان در مدارس منطقه 9 تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گروه جهادی فرهنگی تبلیغی «رهروان انتظار» برنامه‌های ویژه گرامیداشت 13 آبان و روز دانش‌آموز را در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان منطقه 9 تهران برگزار کرد.
 حجت الاسلام جواد ربيعي، مدير  گروه جهادي فرهنگي تبليغي «رهروان انتظار»

حجت الاسلام جواد ربیعی، مدیر گروه جهادی فرهنگی تبلیغی «رهروان انتظار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به تشریح برنامه‌های ویژه گرامیداشت 13 آبان در مدارس منطقه 9 پرداخت و گفت: در روز یکشنبه 11 آبان مبلغان گروه جهادی فرهنگی تبلیغی «رهروان انتظار»، برنامه‌های ویژه گرامیداشت 13 آبان و روز دانش‌آموز را در مدارس ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان منطقه 9 تهران اجرا کردند.

 

 حجت الاسلام ربیعی بیان کرد: مبلغان در این برنامه‌ها به بیان رابطه 13 آبان و حادثه عاشورا؛ همچنین خاطراتی از شهدا دانش‌آموز پرداختند.

 

 مدیر گروه جهادی فرهنگی تبلیغی «رهروان انتظار» ابراز کرد: شهیدان نوجوان مانند مهرداد عزیزی، بهنام محمدی و حسین فهمیده با اقتدای به قاسم بن الحسن،  و در جنگ تحمیلی به دفاع از میهن پرداختند و شهیدان دانش‌آموز در مکتب عاشورا درس فداکاری را آموختند و جانشان را فدای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی کردند.

 

وی با بیان این که در سال‌های گذشته به مناسبت 13 آبان نمایش عروسکی در مدارس به اجرا  گذاشته می­شد، گفت: در نمایش عروسکی از سه عروسک سگ، روباه و شیطان استفاده شده است؛ امام راحل فرموده‌اند که آمریکا شیطان بزرگ است، عروسک شیطان نماد آمریکا، و مقام معظم رهبری فرمودند که اسراییل سگ درنده خاورمیانه است، سگ نماد اسراییل، و روباه هم نماد استعمار انگلیس بود با دیالوگ‌های که بیان شده پیام‌های متنوع سیاسی و اجتماعی به دانش‌آموزان آموزش داده شده است.

 

حجت الاسلام ربیعی بیان کرد: با اجرای نمایشنامه عروسکی در ذهن دانش‌آموزان چهره واقعی استکبار جانی نقش ماندگار شده است.

 

همکاری صمیمانه آموزش و پرورش منطقه 9 با گروه جهادی «رهروان انتظار»

حجت الاسلام ربیعی به همکاری صمیمانه آموزش و پرورش منطقه 9 با گروه جهادی «رهروان انتظار» اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش فعالیت‌های مبلغان گروه جهادی تبلیغی «رهروان انتظار«را مدارس بررسی کرده و بازخورد این فعالیت‌ها را در مدار س به دست آورده است و مدار س آ این منطقه خواستار استمرار فعالیت‌ها مبلغان در مدارس شده است.

 

مدیر گروه جهادی فرهنگی تبلیغی «رهروان انتظار» ابراز کرد: سعید ربوشه، رییس آموزش و پرورش منطقه 9 تهران و ریاحی، معاون پرورش آموزش و پرورش این منطقه امکانات و زمینه و بستر  حضورمبلغان گروه جهادی فرهنگی تبلیغی «رهروان انتظار» را مدارس فراهم کرده‌اند.

 

وی تصریح کرد: هرچند مبلغان گروه جهادی تبلیغی «رهروان انتظار» توانمندی‌ها و آموزش‌های لازم برای را برای کلاسداری و تبلیغ دانش‌آموزی دارند ولی زمانی این توانمندی‌ها ظهور و بروز پیدا می‌کند که بسترهای زمینه حضور مبلغان در مدارس فراهم شده باشد./998/ت302/ی

ارسال نظرات