۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۳۱۷۲۳

عربستان خواستار قراردادن حزب الله در لیست گروه‌های تروریستی سازمان ملل شد

به گزارش خبرگزاری رسا ـ نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل از این سازمان خواست تا حزب الله لبنان را در لیست گروه‌های تروریست قرار دهد.
حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالله معلمی، نمایندده عربستان سعودی در سازمان ملل، در اظهاراتی از این سازمان خواست تا حزب الله لبنان را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

 

معلمی آمادگی کشورش را در مقابله با تروریست اعلام کرد و افزود: عربستان حاضر است در تمام پیمان‌های بین المللی مبارزه با تروریسم سهیم بوده و در این اقدام پیش گام باشد.

 

وی با بررسی اوضاع نا به سامان سوریه گفت: عربستان بارها در مورد وخامت اوضاع در سوریه هشدار داده است؛ اما از سوی سازمان ملل پاسخی جز سکوت دریافت نشد.خطر تروریست‌های بیگانه، تنها متوجه یک کشور نیست بلکه دامنه‌ای فراتر از مرزهای سوریه دارد و تمام کشورهای منطقه را تهدید می‌کند؛ از این رو سازمان ملل متحد باید تمام اقدامات لازم برای مقابله با این پدیده شوم را در دستور کار خود قرار دهد.

 

در هفته جاری نیز امارت متحده عربی 83 گروه و حزب را به عنوان گروه‌های تروریستی معرفی کرد که از جمله آن می‌توان به جنبش انصارالله یمن، بدر و عصائب اهل الحق عراق اشاره کرد. /1321/ب902/ک

ارسال نظرات