۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۳۳۵۰۵

آیت الله حسینی بوشهری از مدرسه علمیه جانبازان بازدید به عمل می‌آورد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‏های علمیه کشور روز چهارشنبه از مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع)«جانبازان» بازدید خواهد کرد.
آيت‌الله سيد هاشم حسيني بوشهري، مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور

حجت الاسلام ابوالقاسم سنایی، معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع)«جانبازان»، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دیدار آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری از مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) ابراز داشت: مدیر حوزه‏های علمیه سراسر کشور در روز چهارشنبه 12/9/93 بعد از نماز ظهر و عصر از این مدرسه مقدس بازدید به عمل می‏آورد.

 

معاون آموزش مدرسه علمیه جانبازان گفت: پس از دیدار عمومی با طلاب جلسه‏ای نیز با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی مدیریت مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع)«جانبازان» و معاون ایشان منعقد می‏گردد.

 

وی با اشاره به سابقه مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: این تنها حوزه علمیه ویژه جانبازان در کشور است که امکان تحصیل تا سطوح عالی را برای جانبازان فراهم آورده است.

 

حجت الاسلام سنایی در ادامه خاطرنشان کرد: این مدرسه در سال 68 و با حمایت بنیاد جانبازان و مجوز رسمی از حوزه علمیه راه اندازی شد و در ابتدا تعداد قابل توجهی از جانبازان در پایه اول پذیرش شدند و تا سال 75 توانستیم نخستین فارغ التحصیلان را به جامعه تحویل دهیم و تا کنون بالغ بر 500 نفر از این مدرسه فارغ التحصیل شده‏اند.

 

وی با بیان این‏که فارغ التحصیلان مدرسه حضرت ابوالفضل(ع) حضور موفقی عرصه های مختلف اجتماع داشته‏اند گفت: بسیاری از طلاب که در این مدرسه تحصیل کرده‏اند در منصب های مهمی چون وکالت، قضاوت، تبلیغ، پژوهش و تدریس در حوزه و دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

 

معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) طلاب و روحانیان این مدرسه فدایی انقلاب، ولایت و رهبری خواند و تاکید کرد: دفاع از نظام، ارزش ها، ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار تمام دوستان جانباز این مدرسه است.

 

حجت الاسلام سنایی افزود: در این مدرسه مؤسسه ای وجود دارد که در راستای امور فرهنگی، تالیف کتاب و تصحیح نسخ خطی فعال هست و یکی از کارهای این مؤسسه اهتمام تبلیغ فردی و تبلیغ در عرصه مجازی است./978/ت302/ف

ارسال نظرات