۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۲۳۳۷۴۴
یکی از علمای پاکستان:

عربستان از پیروزی ارتش سوریه و عراق به شدت نگران است

خبرگزاری رسا ـ روحانی برجسته ھندی در گفتگو با رسانه ھای این کشور خطاب به دولت عربستان گفت: آل سعود به حقوق بشر در عربستان احترام بگذارد.
رييس حيدر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مولانا رییس حیدر واعظ امام جمعه مسجد قاسم بن الحسن(ع) در جلال پور شمال ھند، از ندیدہ گرفتن حقوق شیعیان عربستان از سوی دولت آل سعود به شدت انتقاد کرد.


وی حمله تروریستی به عزداران حسینی و قتل افراد بی گناہ را محکوم کرد و گفت: آل سعود در باتلاقی که برای ملت‌ھای مسلمان منطقه به وجود آوردہ است گرفتار خواهد شد.


حیدر واعظ با بیان این که عربستان از پیروزی ھای پیاپی سوریه و عراق به شدت نگران شدہ است، ابراز داشت: گروہ ھای تروریستی وحشی از اربابان خود نیز انتقام خواھند کرد.


وی محاکمه روحانی برجسته عربستانی شیخ نمر را دلیل واضحی بر نقض حقوق بشر در عربستان سعودی دانست و گفت: سازمان ھای حقوقی بین المللی که نسبت به اجرای حدود اسلامی در جمھوری اسلامی ایران واکنش نشان می دھند چرا اعمال آل سعود را بررسی نمی کنند.


امام جمعه شمال ھند با تأکید براینکه اقدامات حکومت عربستان موجب مشکلات بسیاری برای امت اسلامی شده است، بیان داشت: ملت ھای مسلمان با اتحاد و پیروی از فرمایشات رھبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اللہ خامنه ای می تواند به این مشکلات پیروز شوند./988/ب902/ک
 

ارسال نظرات