۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۳۴۴۴۶

همایش خانواده و سبک زندگی دینی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش خانواده و سبک زندگی دینی با مشارکت دانشگاه تبریز و کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی اسفند ماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد.
سبک زندگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، یوسف زمانی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نهاد با مشارکت دانشگاه تبریز همایش خانواده و سبک زندگی دینی را در اوایل اسفند ماه امسال برگزار می کند.

 


وی با بیان این‌که مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در این همایش مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: این نشست علمی به منظور ارتقا و رشد آگاهی های دینی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی برگزار می شود.

 


زمانی از عموم صاحب‌نظران، پژوهشگران، محققان، اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین جامعه‌شناسان اسلامی برای ارایه اثر در این همایش دعوت کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان می توانند مقالات خود را تا 15 بهمن ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

 


وی با بیان این‌که به مقالات پذیرفته شده گواهی معتبر اعطا و در مجموعه مقالات همایش نیز چاپ خواهد شد، تصریح کرد: شرایط و ملاک های ازدواج آسان، حقوق و تکالیف متقابل والدین و فرزندان، علل تاخیر در ازدواج و شیوع طلاق و آسیب شناسی خانواده سالم و پایدار از جمله محورهای نشست است.

 


مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی ادامه داد: سبک زندگی دینی و پیشگیری از اعتیاد، نقش زن در سبک زندگی دینی و فضای مجازی، اوقات فراغت و سبک زندگی این دینی از دیگر مهم‌ترین محورهای این همایش یک روزه در تبریز خواهد بود.

 


زمانی در پایان با اشاره به این‌که نتایج و آثار نهایی این همایش در اختیار عموم پژوهشگران قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شیوه ارسال مقالات خود به این همایش با شماره تلفن 34768828 041 تماس بگیرند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات