۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۳۵۳۳۸
حزب الله لبنان:

شهادت وزیر فلسطینی نمونه‌ای دیگر از رفتار تروریستی اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان تأکید کرد که به شهادت رساندن وزیر فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی نمایانگر تروریستی بودن و رفتار وحشیانه این رژیم است.
حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه، با انتشار بیانیه‌ای اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «زیاد ابو عین» رییس هیأت امور دیوار حائل و شهرک‌سازی در کرانه باختری را محکوم کرد.

 

حزب‌الله لبنان رفتار رژیم صهیونیستی را «رفتار تروریستی وحشیانه اشغالگران صهیونیست» توصیف کرد و گفت مصداق این رفتار، قتل شهید زیاد ابو عین وزیر فلسطینی در کرانه باختری است.

 

حزب‌الله در این بیانیه، شهادت زیاد ابو عین را تسلیت گفت و تأکید کرد که دست مردم فلسطین را که تاوان وفاداری خود به خاک و سرزمین و تاوان فداکارهای روزانه‌هاشان را در جنگ مداوم خود با اشغالگران برای آزادی کامل فلسطین، می‌پردازند، می‌فشارد.

 

ابو عین که روز چهارشنبه در جریان تظاهرات مردمی علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی و بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور و ضربه قنداق تفنگ نظامیان صهیونیست، در کرانه باختری به شهادت رسید، امروز پنجشنبه در مراسم بزرگی با حضور مقامات رسمی و غیر رسمی و جمیعتی مردمی، در «بیره» در زادگاه خود در رام‌الله (در کرانه باختری) به خاک سپرده شد./983/د102/ک

ارسال نظرات