۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۲۳۶۳۱۰
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین در سنده:

کشتار کودکان بی‌گناه خوی وحشی طالبان را به اثبات رساند

خبرگزاری رسا – روحانی برجسته شیعه پاکستانی حادثه شھر پیشاور را به شدت محکوم کرد و گفت: کشتار کودکان وحشی گری طالبان را اثبات کرد.
حجت الاسلام مختار احمد امامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مختار احمد امامی دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت سنده پاکستان در سخنانی با عرض تسلیت و ابراز ھمدردی باخانوادہ ھای داغ دیدہ، این اقدام تروریستی را به شدت محکوم کرد.

 

حجت الاسلام امامی با اشارہ به این که پاکستان به دست گروہ ھای تروریستی تکفیری افتاده است اظھار داشت: دولت نواز شریف با قطع رابطه تکفیری ھای با آل سعود ریشه عملیات تروریستی را کشور بخشکاند.


وی با هدف از کشتار کودکان نیروهای ارتشی پاکستان را جلوگیری از پیشروی ارتش در مناطق تحت تصرف طالبان عنوان کرد و گفت: پاکسازی کشور از وجود تروریستی ھای تکفیری امری ضروری است و ما در این خصوص حمایت خود را به ارتش اعلام داشته ایم.


این روحانی برجسته شیعه پاکستانی با تاکید بر این که کشتار کودکان وحشی گری طالبان را اثبات کرد، خطاب به خانوادہ ھای داغ دیدہ گفت: ما فراق عزیزان را به خوبی می فھیم چون عزیزان زیادی را از دست دادہ ایم و به خاکسپاردہ ایم.


وی سیاست نخست وزیر پاکستان در خصوص مذاکره با طالبان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: سیاست نواز شریف خانواده های دیگری را نیز به عزا نشاند.


گفتنی است طالبان روز گذشته به یک مدرسه ابتدایی در شھر پیشاور پاکستان حمله کرد و 133 کودک و نوجوان را به شھادت رساند و صدھا نفر را زخمی کرد./988/ب902/ک

ارسال نظرات