۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۳۶۵۸۵
امام جمعه خوی:

تذکر لسانی رسالت عمومی جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی گفت: تذکر لسانی یک رسالت عمومی در جامعه است و اختصاص به قشر و یا نهاد خاصی ندارد.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی امروز در همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر و اعضای ستاد و جمعی از مسؤولان شهر اظهار کرد: تغییر فرهنگ دینی به فرهنگ مبتذل غرب و از بین بردن باورهای دینی مردم از توطئه های دشمنان است که در این میان امران به معروف و ناهیان از منکر بر اساس وظیفه سنگین خود باید در مقابل این دسیسه ها ایستادگی کرده و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.



وی افزود: رسالت تذکر لسانی یک رسالت عمومی است و اختصاص به قشر خاص و یا نهاد خاصی ندارد و در اجرای این فریضه نباید از کسی انتظار کمک و حمایت داشت به صورتی که در اقامه نمازهای واجب یومیه چنین انتظاری نداریم.

 

 

حجت الاسلام شکوری خطاب به اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:  اعضای ستادها باید طوری عمل بکنند که رسالت تذکر لسانی به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود و آن زمان است که ما احساس خواهیم کرد در انجام وظایف خویش موفق هستیم.



عضو شورای استانی حوزه های علمیه خوی در ارتباط با احتمال مقابله برخی افراد در برابر تذکرات لسانی، افزود: نباید در چنین مواردی با طرف درگیری لفظی پیدا کرد و اگر به صورت استثنایی موردی فوق العاده پیش آمد باید با مراکز قانونی همانند نیروی انتظامی و دادستان هماهنگی لازم صورت گیرد تا اقدامات لازم انجام شود.



وی از زحمات و تلاش های صادقانه ستاد در انجام رسالت تذکر لسانی قدردانی و خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته شهرستان خوی در تذکر لسانی مکرر صاحب رتبه ها و امتیازات کشوری و استانی شده است.



حجت الاسلام شکوری تأکید کرد: ستادها در حد تذکرات لسانی رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند و فراتر از آن را به عهده سایر مجموعه های رسمی نظام قرار دهند.



در ادامه این جلسه از تعدادی از افراد موفق در امر به معروف و نهی از منکر با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد./936/پ202/ب6

ارسال نظرات