۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۳۸۰۰۶

همایش ملی سبک زندگی حضرت معصومه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش ملی سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) با همکاری نهادهای مختلف و دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار می‌شود.
حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش ملی سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه(س)با همکاری نهادهای مختلف و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کرج با هدف معرفی ابعاد مختلف سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان الگوی زنان اهل بهشت با دعوت از پژوهشگران می شود.

 

محورهای مشخص شده برای ارائه مقاله در این همایش عبارت اند از: دین باوری و دین مداری، هستی شناسی دینی، دانش اندوزی و مقام علمی، ویژگی های شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س)، عصمت و طهارت، کرامت، عفاف و حجاب، عرفان و عبودیت، سیره شناسی اجتماعی حضرت معصومه (س) از جمله ولایت مداری، مقاومت و ایستادگی و هجرت است.

 

همچنین مقالات ارسالی باید دارای چیکده و مقدمه بوده و رفرنس ها باید به صورت دورن متنی و در پایان هر صفحه قرار داده شود و اضافه بر این مقالات ارسالی باید در قالب فایل word به دبیر خانه همایش به آدرس اینترنتی hazrat.masoumeh@kjac.ac.ir ارسال شود.

 

علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند مقالات خود را تا ابتدای بهمن ماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند؛ مراسم اختتامیه این همایش در پنجم اسفند ماه سال جاری با حضور شرکت کنندگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار خواهد شد و به برگزیدگان آن جایز نفسی اهدا خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 02634403169 و 34400702 تماس بگیرند./837/پ203/ف

 

 

 

 

ارسال نظرات