۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۳۸۰۷۶
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای علمیه قم ضمن بیانیه‌ای خواستار شد؛

ساکتین و خواص بی‌بصیرت هرچه سریع‌تر موضع خود را نسبت به فتنه مشخص کنند

خبرگزاری رسا ـ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از ساکتین و خواص بی‏بصیرت می‏خواست هر چه سریع‏تر موضع خود را نسبت به فتنه مشخص کنند و بیش از این با سکوت خود آب به آسیاب دشمن نریزند.
مجمع نمايندگان طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پنجمین سالگرد حماسه نهم دی اعلام شد.

 

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

 

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و پیر استعمار انگلیس سالها است که علاوه بر استفاده از جنگ سخت جهت مقابله با جهان اسلام، از جنگ نرم به عنوان حربه‏ای برنده‏تر استفاده کرده و می‏کند.

 

روزهای واقعه در تقدیر انسان‏ها است اگر روز واقعه‏ای نبود مردم چگونه تفاوت مردان جنگی با مردان بزمی و شعاری را می‏یافتند و حادثه تلخ فتنه 88 جزئی از هستی شناسی شیعه بود که تا واقعه ظهور امتداد خواهد داشت.

 

هنوز یادمان نرفته است که عده‏ای از کسانی که خود را یار امام می‏دانستند با گفتار و رفتار و کردارشان آب به آسیاب دشمن ریختند و تا آنجا پیش رفتند که دشمن خواب براندازی این نظام مقدس را در ذهن بپروراند.

 

شکی نیست که این افراد از درون با رسانه‏های بیگانه همکاری داشته‏اند و همین قدرت رسانه بود که به کمک نظام جمهوری اسلامی آمد و آتش فتنه را که در کشور شعله‏ور شده بود خاموش کرد.

 

انعکاس اقدام فتنه گران در هتک حرمت به حضرت سید‏الشهدا(ع) و حمله به عزاداران حسینی و پاره کردن تمثال مبارک امام خمینی(ره) خود اقدامی به موقع بود که مردم را نسبت به این جماعت نا اهل آگاه و بصیر کرد و مردم به ندای مولا و مقتدایشان حضرت امام خامنه‏ای لبیک گفته و حماسه عظیم نهم دی را خلق کردند.

 

لذا نهم دی در تاریخ انقلاب عظمتی وصف ناشدنی در مهار فتنه داشته است نهم دی عرق شرم را در طول تاریخ به خاطر بی بصیرتی در ماجرای ثقیفه پاک کرد نهم دی سوزش و خیانت جمل و نهروان را کمی خنک کرد و از تکرار غربت 25 ساله جلوگیری نمود.

 

نهم دی شروع یک حرکت و فرهنگ عزت خواهی بود به ندای هل من ناصر مقتدای خویش نهم دی در ایران بود ولی پایه‏های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان را لرزاند و بالاخره نهم دی مانور اعلام آمادگی یاران آخرالزمان مهدی(عج) بود.

 

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن پاسداشت حادثه تاریخی و ماندگار 9 دی از ساکتین و خواص بی‏بصیرت می‏خواهد که هر چه سریع‏تر موضع خود را نسبت به فتنه مشخص کنند و بیش از این با سکوت خود آب به آسیاب دشمن نریزند و همچنین طلاب و فضلای حوزه را با تأسی از رهنمود‏های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به شرکت گسترده در تجمع بزرگداشت این روز سرنوشت ساز دعوت می‏نماید./1329/پ203/ف

ارسال نظرات