۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۳۸۲۷۳
نماینده مردم بابل در مجلس:

حماسه نهم دی تبلوری از ولایت مداری ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به این که حماسه نهم دی تجدید بیعت ملت با ولایت بود، گفت: حماسه نهم دی تبلوری از ولایت مداری و حضور مردم در عرصه های مختلف و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب بود.
نماينده مردم بابل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حسین نیاز‌آذری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی امروز  در جمع خبرنگاران با گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دی خاطرنشان کرد: حماسه بزرگ نهم دی به همه فهماند که مردم برای حفظ و حراست از انقلاب و تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی حتی  از جان خویش مایه می‌گذارند.

 

وی ادامه داد: مسیر حمایت مردم ایران از ولایت فقیه در نهم دی تبلوری دیگر یافت و آتش فتنه را خاموش کرد.

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان این که حماسه نهم دی همه دشمنان به خصوص جریان فتنه را مأیوس کرد، گفت: حضور خودجوش مردم در خیابان‌ها برای بازخوانی و تثبیت ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران بود و این حرکت نظام اسلامی ایران را بیمه کرد.

 

وی با اشاره به این که حماسه نهم دی تجدید بیعت ملت با ولایت بود، اذعان کرد: حماسه نهم دی تبلوری از ولایت مداری و حضور مردم در عرصه های مختلف و تجدید  بیعت با رهبر معظم انقلاب بود.

 

نیازآذری ضمن تاکید بر این پایبندی به قانون و تبعیت از ولایت در کشور گفت: باید با درس گرفتن از فتنه 88 راه پایبندی به قانون و تبعیت از ولایت فقیه را همواره سرلوحه قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) همچنان با روند پرشتاب در حرکت است و در نهم دی جان تازه‌ای به انقلاب وارد شد.

 

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی استکبار علیه کشور گفت: نهم دی بسیاری از معادلات بین‌المللی را به نفع ما خاتمه داد و ما باید این وحدت ملی را در مقابل فشارها، تحریم ها و توطئه های دشمنان حفظ کنیم.

 

وی افزود: نهم دی حرکت انقلابی مردم ایران اسلامی در راستای حمایت از عمود خیمه انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه بود که همه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

 

نیازآذری جدایی از ولایت فقیه و طی کردن خط مشی غیر همسو با ولایت را منجر به نابودی عنوان کرد و گفت: هر کس و در هر عنوان که خط و راهی غیر از راه تدبیر شده از سوی ولایت فقیه را بپیماید از نظر ملت  مطرود خواهد شد و راه او راه فنا و شکست است.

 

وی با بیان این که فتنه 88 و توطئه ها دشمنان در ان ایام در سطح جهانی بی نظیر بود، اذعان کرد: تفاوت انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر که  بعد از مدتی به شکست کشیده شدند نداشتن عمود نظام یعنی ولایت فقیه است و تا زمانی که مردم با وحدت در تبعیت از ولایت هستند هیچ خطری نظام اسلامی را تهدید نمی کند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات