۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۳۸۴۲۲
قدیری ابیانه در اجتماع مردم رفسنجان:

فتنه گران 88 اعتقادی به جمهوریت و قانون نداشتند /بعد از فتنه 88 تحریم های دشمنان بیشتر شد

خبرگزاری رسا ـ قدیری ابیانه در اجتماع مردم رفسنجان گفت: انتخابات 88 آزمایشی برای بعضی از گروه‌ها بود که پایبندی آنها به قانون و مردم سالاری و جمهوریت ثابت شود؛ همچنانکه آقای موسوی در انتقادهای خود پایبند نبودن دولت قبل به قانون را نکوهش می کرد، ولی در عمل نشان داد که خود به هیچ یک از قوانین پایبند نیست.
محمد حسن قديري ابيانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در مراسم روز بصیرت در شهرستان رفسنجان که با حضور گسترده اقشار مردم انقلابی و ولایتمدار برگزار شد، ابتدا آیاتی از کلام الله مجید تلاوت شده، سپس تقی زاده، از شاعران ولایی رفسنجان، شعری را که در مورد فتنه و بصیرت سروده بود، قرائت کرد. سپس امام جمعه رفسنجان، در سخنانی کوتاه پس از گرامیداشت روز بصیرت از آحاد مردم سپاسگزاری کرد.

 

وی در ادامه با تذکر اینکه فردا شهادت امام حسن عسکری(ع) است، آن را به مردم تسلیت گفته و با اشاره به آغاز ولایت حضرت ولی عصر(عج) این روز را هم به مردم تبریک گفت و پس از آن به آقای دکتر قدیری ابیانه خیرمقدم ویژه گفت و ایشان را از سرمایه های انقلاب اسلامی و یاران خدوم امام و رهبری دانست.

 

حجت الاسلام رمضانی پور اضافه کرد: در دوران انقلاب مجسمه شاه ملعون در همین میدان در روز 18 دی ماه 57 از سوی انقلابیون به زیر کشیده شده که به همین مناسبت 18 دی ماه، روز رفسنجان نامیده شده است.

 

در ادامه مراسم، دکتر قدیری ابیانه صحبت خود را با تعریف جامعه مدنی شروع کرد و افزود: در جامعه مدنی در انتخابات چه ریاست جمهوری و چه مجلس میزان، رای ملت است و هر کس که رای اکثریت را آورد انتخاب می شود و سایر رقبا از نتیجه آن تمکین کنند و مسائل به وجود آمده را از طریق قانون حل کنند.

 

وی افزود: مردم سالاری احترام به رای مردم است که حق حاکمیت مردم  از طریق انتخابات اعمال می شود که به طور مستقیم یا غیر مستقیم مسئولین کشور را انتخاب می کنند.

 

قدیری ابیانه در ادامه گفت: انتخابات 88 آزمایش برای بعضی از گروه‌ها بود که پایبندی آنها به قانون و مردم سالاری و جمهوریت ثابت شود، همچنانکه آقای موسوی در انتقادهای خود از دولت قبلی پایبند نبودن وی را به قانون و عدم تبعیت از رهبری را نکوهش می کرد، ولی در عمل نشان دادند که خود به هیچ یک از قوانین پایبند نیستند و نظرات شورای نگهبان را قبول ندارند و بر خلاف نظر مردم و ولایت وقانون خواستار ابطال انتخابات به دلیل رای نیاوردن خود شد.

 

وی افزود: هنوز نتیجه ی انتخابات معلوم نشده وی خود را پیروز انتخابات معرفی کرد و آقای خاتمی نیز به او تبریک گفت در حالی که خودشان نیز می دانستند ادعای آنان واقعیت ندارد، آقای تاج زاده در درد و دلی که با دو تن از دوستانش در زندان می کرد، گفته که خیلی تقلب شده باشد به یک میلیون نمی رسد،11 میلیون اختلاف نشان می دهد که ما نتیجه را باخته ایم، در باز شماری برخی صندوق ها نتیجه فرقی نکرد و اگر فرق می کرد باید از طریق قانون شکایت می نمودند.

 

قدیری ابیانه تصریح کرد: سه هفته قبل از انتخابات یک موسسه نظر سنجی که مربوط به CNN بود در نظر سنجی از مردم ایران اعلام کرده بود که آقای احمدی نژاد دو برابر موسوی رأی دارد، پس آن ها می دانستند که رای نمی آورند و حتی کمیته صیانت از آرا را به همین منظور تشکیل داده بودند.

 

وی خاطر نشان کرد: کسانی که ادعای تقلب داشتند، خود چندین انتخابات را برگزار کرده بودند و می دانستند  که نمی شود 11 میلیون رأی را جابجا کرد، پس معلوم می شود علت اعتراض آن ها اعتقاد نداشتن به جمهوریت و مردم سالاری بود و در واقع خواستار حکومت اقلیت  بر اکثریت هستند.

 

قدیری ابیانه ادامه داد: فتنه گران اصل نظام را مورد تهاجم قرار داده بودند، سیاست آنها اجرای انقلاب رنگی بود که از سوی کشورهای بیگانه طراحی می شود، خانم کلینتون در اظهاراتش گفته بود ما از معترضان حمایت مستقیم خواهیم کرد، همه دشمنان مردم ایران از جمله موساد، بهائیان، ریگی و سایر دشمنان از اینها حمایت کردند و این معیار مهمی است که هدف آنها را به خوبی نشان می دهد.

 

وی با اشاره به برخی آسیب های فتنه خاطر نشان کرد: فتنه 88 آمریکا را به تحریم بیشتر مردم ایران تشویق کرد، چرا که با این کار می خواستند فشار بر مردم زیاد شود و مردم نارضایتی خود را با اعتراض به حاکمیت نشان دهند، اما مردم ما که به خاطر این انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کردند، هیچگاه به خاطر مشکلات با حکومت مردمی خود ناسازگاری ندارند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این فراد بزرگترین ضربه را به جمهوریت نظام زدند و با اینکه بیش از 4 سال از این ادعای دروغ می گذرد، اما هنوز از مردم و نظام اسلامی عذر خواهی نکرده اند.

 

در پایان مراسم، بیانیه ای از سوی حجت الاسلام سید محمود حسینی قرائت شد./972/پ201/ب4

ارسال نظرات