۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۲۳۹۰۵۱
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

دلیل بازداشت شیخ علی سلمان ناکامی رژیم منامه در انتخابات پارلمانی است

خبرگزاری رسا – رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان با صدور بیانیه ای دستگیری شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین را به شدت محکوم کرد.
حجت الاسلام و المسلمين راجه ناصر عباس جعفري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، با صدور بیانیه ای دستگیری شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین به دست عوامل رژیم آل خلیفه بحرین را به شدت محکوم کرد وآنرا در تعارض با قوانین بین الملل دانست.


وی در این بیانیه با خطاب به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل گفت: به جای نگرانی در خصوص اعدام جنایتکاران و تروریست ها در پاکستان که قاتل صدھا زن و کودک و افراد کھن سال اند و موجب نا امنی و بحران در کشور ھستند به کارنامه آل خلیفه در بحرین توجه کند و آزادی دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین را از این رژیم بخواھد.


حجت الاسلام و المسلمین جعفری با بیان این که رژیم بحرین مردم این کشور را از حقوق قانونی و ابتدایی شھروندی محروم ساخته است گفت: آل خلیفه با حمایت ھمه جانبه آل سعود و آمریکا عرصه زندگی را به مردم بحرین تنگ کردہ است.


وی علت دستگیری شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین را ناکامی آل خلیفه در انتخابات نمایشی بحرین دانست و ابراز داشت: مردم بحرین از پنج سال گذشته خواھان اصلاح در کشور اند، اما دولت بحرین بجایی تکمیل خواستھای مردمی، سیاست سرکوب انقلابیون و تجاوز به کودکان و زنان این کشور را پیش گرفته است./988/ب902/ک
 

ارسال نظرات