۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۲۴۰۲۰۸
احمدی‌ مقدم:

ایران نقطه اتکای کشورهای منطقه محسوب می شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی گفت: تحولات کشور عراق به گونه‌ای است که تروریست‌های داعشی را از مرزهای ما تا حدود زیادی دور کرده است.
سردار احمدي مقدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان الغدیر ناجا که با حضور مقامات لشکری و کشوری در تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود تحولات گسترده سیاسی و نظامی، امنیت ایران اسلامی در منطقه مثال‌زدنی است.

 


وی خاطرنشان کرد: چندی پیش گروه‌های تروریستی در حوالی قصرشیرین در غرب کشور تا 40 کیلومتری مرز ما پیش آمده بودند که آن مناطق را نیروهای مسلح و مردمی عراق پاکسازی کردند و اکنون مسافت بسیاری با کشورمان دارند که به جرأت می توان گفت؛ داعش تهدیدی برای ایران محسوب نمی‌شود.

 


سردار احمدی‌مقدم افزود: به هر حال این تروریست‌ها شیطنت‌هایی انجام می‌دهند و تلاش دارند در کشور ما هم عملیات‌هایی داشته باشند که با دقت و مراقبت نیروهای امنیتی تا به حال چنین توفیقی پیدا نکرده‌اند و در مقطع کنونی امنیت کشور ما در منطقه مثال‌زدنی بوده و جمهوری اسلامی ایران پشتیبان و نقطه اتکای کشورهای منطقه به شمار می‌رود.‌

 

وی با تأکید بر این‌که تمامی تلاش‌ها و برنامه‌ریزی ها در راستای امنیت پایدار در داخل مرزهای کشور صورت گرفته است، گفت: با تلاش و تعامل دستگاه های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی هیچ گونه نگرانی از بابت امنیت مرزهای غربی کشور وجود ندارد و همه چیز در کنترل است.



سردار احمدی‌مقدم با اشاره به جانفشانی نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی برای برقراری نظام و امنیت در کشور گفت: در سال گذشته 360 نفر از کارکنان انتظامی ناجا درگذشتند که 60 نفر از تعداد به درجه‌ رفیع شهادت نائل شده، ولی 300 نفر به دلیل بیماری و امراض جان خود را از دست دادند که باید این وضعیت بهبود پیدا کند.

 


فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که بیمارستان الغدیر ناجا در تبریز به همه اقشار مردم خدمت‌رسانی می‌کند، اظهار داشت: این مرکز بزرگ درمانی با بخش‌هایی مثل سی تی اسکن و ام آر آی که هنوز تکمیل نشده‌اند با همکاری بخش خصوصی در اسرع وقت تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

 


وی ادامه داد: در کشور 7 بیمارستان منطقه‌ای در جنوب شرق، شمال غرب، غرب و شمال شرق داریم و در استان‌هایی که بیمارستانی نداریم کلینیک‌هایی که مجهز به تخت‌های عمل و بستری‌های کوتاه مدت و بخش‌های مختلف درمانی هستند فعالیت می‌کنند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات