۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۴۰۲۵۴
نماینده ولی فقیه در گیلان:

ایران الگوی جهان در وحدت بین مذاهب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که ایران الگویی برای جهان اسلام در وحدت بین مذاهب اسلامی است، گفت: وحدت بین مذاهب اسلامی بر اساس توصیه قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) است که الحمدالله شاهد نعمت الهی وحدت در ایران هستیم.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگارخبر گزاری رسا در رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) به همه مسلمانان جهان با تاکید بر این که وحدت نیاز امروز جهان اسلام است، افزود: امروز در جهان یک‌میلیارد و 500 میلیون نفر در جهان پیرو مکتب پیامبر (ص) هستند و نیز 300 میلیون نفر پیرو امام جعفر صادق(ع) هستند.

 

وی دین اسلام را نعمتی از سوی خداوند که به وسیله پیامبر بر انسان ها گشوده شده است، عنوان کرد و گفت: مکتب اسلام امروز توانسته است انسان ها را از بسیاری از انحرافات نجات دهد.

 

آیت الله قربانی در ادامه با تاکید بر این که دشمن به دنبال فرقه سازی و ایجاد اختلاف در دنیای اسلام است، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید هوشیار باشند و با همدلی و اتحاد تو طئه های دشمنان را خنثی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برگزاری کنفرانس‌های بین المللی وحدت به میزبانی تهران گفت: چنین نشست هایی  سبب تحقق تقریب مذاهب اسلامی می شود و می‌تواند نقش مهمی را در وحدت مذاهب اسلامی ایفا کند.

 

وی با بیان این که ایران الگویی برای جهان اسلام در وحدت بین مذاهب اسلامی است، اظهار داشت: وحدت بین مذاهب اسلامی بر اساس توصیه قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) است که الحمدالله شاهد نعمت الهی وحدت در ایران هستیم.

 

آیت الله قربانی آزادی بیان در جوامع غربی را حقی از بین رفته عنوان کرد و گفت: امروز در جوامع غربی آزادی بیان معنای خود را از دست داده است و حلقه مفقود شده ای به شمار می رود.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که غرب در تعریف آزادی بیان به بیراهه رفته است و به مردم دروغ می گوید، افزود: هدف غرب و آمریکا تنها تضعیف اسلام است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به بارش برف در گیلان در ادامه جلوگیری از حوادث احتمالی و بروز بحران به وسیله تدبیر و برنامه ریزی مسؤولان را مورد تاکید قرارداد و گفت: مسؤولان باید در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات