۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۴۱۱۷۵
امام جمعه خرم آباد:

حفظ حقوق هسته ای خواسته ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که انرژی هسته ای نتیجه پایداری ملت ایران است، گفت: حفظ حقوق هسته ای خواسته ملت ایران است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان این که حفظ حقوق هسته ای خواسته ملت ایران است، گفت: لغو تحریم ها نیز از خواسته های ملت ایران از مذاکرات هسته ای است که باید مورد رویکرد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باشد.

 

وی با بیان این که انرژی هسته ای نتیجه پایداری ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ایران در این راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که در مذاکرات پیشین دست های دخالت مانع موافقت نهایی شد، تصریح کرد: طرف مذاکره کننده هسته ای ایران جز زور گویی چیز دیگری بلد نیست.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران با گذشت 35 سال از تحمل تحریم ها روز به روز قوی تر می شود، عنوان داشت: دشمنان باید بدانند ملت ایران با وجود تحریم ها هرگز تسلیم نمی شود.

 

خالقان داعش، مسؤول اهانت به پیامبر اکرم هستند

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انتشار کاریکاتور توهین آمیز نسبت به پیامبر اکرم(ص) در نشریه فرانسونی خاطرنشان کرد: خالقان داعش، امروز مسؤول اهانت به پیامبر(ص) هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: معتقدیم همان دستی که داعش را به جان مردم انداخته است، این کاریکاتور را منتشر کرده است که ریشه اش آمریکا و نظام صهیونیستی است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که حتی مسیحیت نیز این کار را اهانت به اهل بیت الهی تعریف کرده است و در این دین نیز اهانت طرد شده است، بیان داشت: مسلمانان باید با وحدت اعتراض خویش را اعلام کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که طراحان این کاریکاتور بویی از انسانیت نبرده اند، تأکید کرد: از مجامع بین المللی خواهان مجازات منتشرکنندگان این کاریکاتور هستیم.

 

امام جمعه خرم آباد هوشیاری، وحدت و بیداری را عامل سربلندی مسلمانان بیان کرد و گفت: شعار همیشه ملت ایران مرگ برآمریکا و اسرائیل است./9451/پ201/ب4

ارسال نظرات