۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۴۲۲۰۹
معاون فرهنگی هنری ستاد عالی مساجد کشور:

انقلاب ما انقلاب مساجد بود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی هنری ستاد عالی مساجد کشور با بیان نقش و جایگاه مساجد در پیروزی انقلاب گفت: انقلاب ما انقلاب مساجد بود.
مرتضي طاهريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی هنری ستاد عالی مساجد کشور، صبح امروز، در جلسه کمیته ستاد مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی که در کانون مساجد لرستان برگزار شد، گفت: مساجد نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی با تأکید بر حراست از ارزش های انقلاب بیان داشت: مهم ترین وظیفه ما قدردانی و حراست از جایگاه مساجد است که در پیروزی انقلاب اثر گذار بودند.

طاهریان با بیان این که مساجد به معنای واقعی پایگاه وحدت بود، تصریح کرد: باید این پایگاه که منجر به پیروزی انقلاب شدند را قدر بدانیم.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی مساجد کشور با اشاره به سخنان امام(ره) در رابطه با این که مساجد سنگر است، عنوان داشت: این سنگر ها باید به خوبی حفظ شوند.

وی با بیان این که مسجد در پیروزی انقلاب نقش بسیار اثر گذاری داشت، خاطرنشان کرد: انقلاب ما انقلاب مساجد و سنگر دفاع از ارزش ها و اعتقادات دینی از نظام است.

طاهریان با تأکید بر توجه نهادهای گوناگون در راستای اجرای برنامه های در دهه فجر در مساجد خاطرنشان کرد: باید به اصل فعال سازی ستاد مردمی با محوریت مساجد توجه شود.

وی با بیان این که مسؤولان باید در اجرای برنامه های دهه فجر نقش پشتیبانی داشته باشند، افزود: در این ایام برنامه های دهه فجر با محوریت امام جماعت در مساجد برگزار شود.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی مساجد کشور با اشاره به شهدای انقلاب که در جریان انقلاب به شهادت رسیدند، افزود: در این ایام برگزاری یادواره شهدا مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که برنامه های اجرایی مساجد باید برای آحاد اقشار جامعه باشد، خاطرنشان کرد: در ایام فجر از نخبگان، افرادی که در زمینه قرآنی، علمی، ورزشی و دینی رتبه های برتر را کسب کردند در مساجد محلات از این افراد تقدیر شود.    

طاهریان در پایان یادآور شد: اقامه نماز ظهر و عصر پس از راهپیمایی در میادین شهری نیز باید مورد توجه قرار گیرد و با همکاری کانون مساجد و ستاد اقامه نماز برگزار شود./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات