۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۴۲۷۷۵
استاد حوزه علمیه قم مطرح کرد؛

نگرانی غرب از رشد چشمگیر مسلمانان و طالبان حقیقت

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم پیام رهبر معظم انقلاب را آزادی بخش جوانان غرب دانست و گفت: کارپردازان اطلاعاتی و سیاسی نظام سلطه اسلام ناب و پیامبر اعظم را در معرض توهین قرار دهند آشنایی روز افزون طیف های مختلف در پنج قاره عالم با معارف اسلام اصیل و تشیع راستین است.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام
حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گوی با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: سازمان های اطلاعاتی و امنیتی استکبار جهانی ظرفیت انقلاب اسلامی، قدرت اسلام و سازماندهی توده های میلیونی مسلمان را دریافته اند؛ دشمنان فهمیده اند که انقلاب اسلامی جهانی در حال فتح خاکریز های صهیونیسم بین الملل است.
 
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: هسته های حزب الله در سراسر جهان جایی برای مانور مستکبرین غربی و صهیونیسم جهانی باقی نخواهند گذاشت؛ لذا برای تهاجم و پاتک به این ساز و کار دینی و انقلابی با حمله ساختگی به مجله شارلی ابدو زمینه توهین و هتک حرمت اسلام را برای زدودن جذابیت های اسلام ناب و تشیع اصیل به خیال خام خود فراهم کردند.
 
حجت الاسلام احتشام افزود: آنچه باعث شده است یک بار دیگر کارپردازان اطلاعاتی و سیاسی نظام سلطه اسلام ناب و پیامبر اعظم را در معرض توهین قرار دهند آشنایی روز افزون طیف های مختلف در پنج قاره عالم با معارف اسلام اصیل و تشیع راستین است.
 
وی ابراز داشت: روزی که رهبر کبیر انقلاب اعلام فرمود انقلابمان را به همه دنیا صادر می کنیم، متفکرین سیاسی عالم خیال کردند منظور حضرت امام صدور اغتشاش و آشوب یا اسلحه و مهمات است ولی منظور حضرت امام آشنایی مردم مستضعفی بود که به طرق گوناگون با استضعاف فکری از شناخت نورانیت اسلام ناب محروم مانده بودند.
 
امام جمعه موقت کاشان گفت: همواره حضرت امام و مقام معظم رهبری در شرایطی که تحصیل کرده های مرعوب یا مجذوب، اهل تسامح و تساهل شدند و در برابر فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب خود را ضعیف پنداشتند یکی از راهکارهای اساسی آشنایی مخاطبین انقلاب استفاده از ظرفیت های تهاجمی رهبری انقلاب اسلامی بوده است.
 
حجت الاسلام احتشام ادامه داد: در شرایطی که دلدادگان به بهشت غرب در اول انقلاب یعنی جبهه ملی و نهضت آزادی به عنوان معامله سیاسی و فروختن انقلاب به کمترین قیمت به بیگانگان بودند، حضرت امام تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نام نهادند.
 
وی افزود: هنگامی که سیاست بازان مکار خیال می کردند با پذیرش قطع نامه 598 ایران اسلامی به ضعف گراییده است، حضرت امام راه جدیدی گشودند و پیام الهام بخشی برای گورباچوف و هیأت رییسه اتحاد جماهیر شوروی ارسال کردند که باعث شد اذهان خفته خیل وسیعی از انسان های طالب حق و حقیقت به سمت چرایی ارزش های اسلامی منعطف شود.
 
امام جمعه موقت کاشان تصریح کرد: در فضایی که صهیونیسم بین الملل سرمست از پیروزی در دهکده جهانی خود است یک بار دیگر رهبری عظیم الشأن انقلاب با استفاده از ظرفیت فضای مجازی آینده سازان اجتماعی و سیاسی غرب یعنی جوانان را هدف پیام الگو ساز و الهام آفرین کلام قدسی خود قرار دادند که باید جوانان غرب به دور از توجه به سازمان های سیاسی اطلاعاتی پیام اسلام را از قرآن و علوم نورانی پیامبر و اهل بیت آن حضرت بدون واسطه استحصال کنند.
 
حجت الاسلام احتشام اظهار داشت: دوره سانسور و ایجاد مانع در ارتباط فکری به سر آمده است؛ زندان جسمی و فکری ساختار خود را از دست داده است؛ سازمان های نظریه پرداز و انتقال نظریه از جمله رسانه های تصویری و خبر ساز می توانند با ابداع و ابتکار فضاهای جدید در شبکه های اجتماعی از این ساختار نرم افزاری نهایت بهره را ببرند.
 
وی در پایان گفت: عمده آن است که همه بسان رهبری عزیز باور کنیم که ما می توانیم حصر ها و مانعیت ها را نادیده بگیریم و هر کسی به اندازه دامنه وسعت خود با امید به قدرت لایزال الاهی از فضاهای شبکه ای جهانی بهترین استفاده را ببرد./836/ت302/ج

 

ارسال نظرات