۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۴۲۸۴۱
با صدور بیانیه‌ای:

اصناف و بازاریان تربت‌حیدریه ، اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ کسبه، اصناف و بازاریان تربت‌حیدریه همگام با سایر مردم کشورمان با صدور بیانیه‌ای، اقدام موهن نشریه شارلی ابدو را محکوم کردند.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی (ص) در نشریه شارلی ابدو فرانسه،  کسبه، اصناف و بازاریان شهر تربت‌حیدریه تجمع اعتراضی در مسجد جامع این شهر برگزار کرده و خواستار برخورد با اهانت کنندگان به مقدسات اسلام شدند.

 

کسبه و بازاریان تربت‌حیدریه با سردادن نوای «لبیک یا رسول‌الله» حمایت خود را از مقدسات دینی اعلام کرده و با صدور بیانیه‌ای، این اقدام موهن را محکوم کردند.

 

در بخشی از این بیانیه با اشاره به این‌که لفظ آزادی بیان همان زورگویی جبهه صهیونیستی است، آمده است: امروز بر کسی پوشیده نیست این اقدامات که در قالب الفاظ زیبایی چون آزادی بیان در غرب صورت می‌گیرد، همان جریانی است که سران زورگوی جبهه صهیونیسم و استکبار جهانی،  در جهت جلوگیری از بسط و گسترش اسلام عزیز و با کمک‌های همه‌جانبه به گروه‌های سلفی و تکفیری و باهدف خدشه‌دار کردن چهره صلح آسای اسلام انجام می‌دهند.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دست پلید و هتاکانه جاهلیت مدرن از آستین ابوجهل‌های زمان‌بر آمد و باهدف تخطئه خورشید عالم‌تاب رحمت و مهربانی ، احساسات و عواطف جهان اسلام و تمامی آزاد اندیشان متفکر جهان را جریحه‌دار کرد.

 

امروز بر کسی پوشیده نیست این اقدامات که در قالب الفاظ زیبایی چون آزادی بیان در غرب صورت می‌گیرد، همان جریانی است که سران زورگوی جبهه صهیونیسم و استکبار جهانی،  در جهت جلوگیری از بسط و گسترش اسلام عزیز و با کمک‌های همه‌جانبه به گروه‌های سلفی و تکفیری و باهدف خدشه‌دار کردن چهره صلح آسای اسلام انجام می‌دهند.

 

گسترش روزافزون اسلام در قلب اروپا، آمریکا و غرب به‌ظاهر متمدن، اربابان زر و زور و تزویر را به صرافت انداخته است تا با تحریف اسلام ناب محمدی سلطه جابرانه خود را چند روزی دوام بیشتری بخشند. مدعیان حقوق بشر که فریاد وا بشریتشان از طریق رسانه‌های شیطانی جبهه کفر گوش فلک را کر نموده است کجایند تا بر اساس همان حقوق غربی، اهانت به بهترین بنده، سید الکائنات، اشرف الانبیاء، حبیب خدا، رحمه للعالمین حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم نمایند؟.

 

تشکلات فرهنگی مسجد مهدیه در معیت امام جماعت ارجمندمان و همراه و همپا با سایر مسلمانان آزادیخواه جهان، اهانت مذموم و نکوهیده به ساحت نورانی و تابناک پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) توسط نشریه شیطانی شارلی ابدو را قویاً محکوم نموده و رجاء واثق دارد که به همت و تلاش جمعی جوانان متعهد،  این تشکیلات بتواند گوشه‌ای از شمایل منور و روحانی شمس منیر عشق و صلح و مهربانی و عدالت را بر جهانیان بصیر و تشنه زلال معرفت حضرتش را به منصه ظهور بگذاریم ؛ هرچند این وعده رب متعال است که: « یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ یَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» مى‏خواهند نور خدا را با دهان خویش خاموش کنند ولى خداوند نمى‏گذارد تا نور خود را کامل کند هرچند کافران را خوش نیاید.

 

«و العاقبه اللمتقین»

/9315/د101/ب5

ارسال نظرات