۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۴۳۶۴۵
استاد حوزه علمیه بابل:

اقدام اخیر حزب الله معادلات قدرت را به نفع محور مقاومت اسلامی تغییر داد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل گفت: حزب الله لبنان و محور مقاومت با پاسخ قاطع به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی معادلات قدرت را در منطقه به نفع محور مقاومت اسلامی و علیه استکبار تغییر داد.
حجت الاسلام بابائيان، استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل امروز در جمع بسیجیان بخش بابلکنار بابل ترورهای و اقدامات ماجراجویانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: مردم جهان بدانند که اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله ترورهای اخیر رزمندگان حزب الله و فرمانده ایرانی در سوریه نشانه افول آمریکا و اسرائیل ازاوج قدرت است.

 

استاد حوزه علمیه بابل در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ترورهای امروز نشان ذلت و حقارت و درماندگی رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی است.

 

این استاد حوزه علمیه به رفتارهای دوگانه غرب در خصوص تروریست اشاره و تصریح کرد: از نظر غربی ها کشتار مردم بی گناه غزه و صبری و شتیلا و سوری تروریست نیست اما دفاع از خود و آرمان مردم لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و افغانستان تروریست است و متأسفانه این واژگونی الفاظ در جهان امروز مد شده است.

 

وی این اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را برای حفظ موجودیت خود بیان کرد و ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی که با جنگ و ترور پدید آمده است و ترور اخیر رزمندگان حزب الله و فرمانده ایرانی با موشک و بالگرد نشان از حقارت و خشم عمیقی است که این کشورها و سردم داران آنها از اسلام و عالمان دین دارند.

 

حجت الاسلام بابائیان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی مظهر کامل یک دولت تروریست است که به رفتار تروریستی خود افتخارمی کند و هیچ سازمان بین المللی جرات محکوم کردن این اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را ندارد.

 

وی افزود: حزب الله و محور مقاومت با پاسخ قاطع به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی معادلات قدرت را در منطقه به نفع محور مقاومت اسلامی و علیه استکبار تغییر داد.

 

استاد حوزه علمیه بابل، روزگار آینده منطقه را روزهای سیه برای رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: دنیای امروز دنیای جنگ و بربریت است و آمریکا که خود را در این جنگل شیر می داند و هر چه از دستش بر می آید انجام می دهد بداند که شمارش معکوس نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و اشغالگر قدس آغاز شده است.

 

وی به همکاری های نظامی و گسترده تروریست های تکفیری با رژیم صهیونیستی اشاره و خاطرنشان کرد: حمایت های نظامی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از تروریست های تکفیری و به خصوص حمله اخیر به کاروان حزب الله در سوریه برای کمک به تروریست ها چهره واقعی  آنان را آشکار ساخت./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات