۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۲۴۴۹۳۶
استاد حوزه و دانشگاه:

تبعیت از ولایت رمز پیروزی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه، پیروی از رهنمودهای ولی فقیه را تنها راه مقابله با توطئه های مختلف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: رمز پیروزی امروز ملت ایران نیز تبعیت محض از ولی فقیه است.
حجت الاسلام آقاجاني، استاد حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام غلامرضا آقاجانی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در نشست گفتمان دینی در جمع دانش‌آموزان این شهرستان با بیان این که این مرز و بوم دیگر جای پای آمریکا و نظام سلطه نخواهد شد، گفت: ترجمه و تفسیر انقلاب و جمهوری اسلامی نتیجه صبر، مبارزه، اتکا به ولایت و بصیرت دینی ایران و ایرانی است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که الگو قرار دادن اسلام و قرآن، انقلاب ما را از دیگر انقلاب‌های دنیا متمایز کرده است، افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگویی برای بسیاری از ملت های جهان قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام آقاجانی با بیان اینکه پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب، این جریان بدون انحراف بر سر اصول و پیمان با امام و اهداف شهدا مانده، اظهار داشت: همین شاخصه باعث دشمنی استکبار و زورگویان با این ملت شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تا روزی که طی مسیر با این آرمان ادامه داشته باشد مبارزه هم ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تا شیعه به رهبری ولی فقیه وجود دارد، خواب و نقشه دشمن بر آب خواهد شد.

 

وی با اشاره به ستم‌های رژیم پهلوی در دوران حکومتشان تصریح کرد: با توجه به ملموس نبودن جو اختناق رژیم وابسته و طاغوتی پهلوی برای جوانان، نسل جدید نمی‌دانند که این رژیم چه بر سر مردم مظلوم و مسلمان آورد.

 

استاد حوزه و دانشگاه افزود: نوکران حلقه به گوش سلطنت که خود عروسک دست آمریکا و انگلیس بودند، از هیچ خیانتی در حق این مردم فروگذاری نکردند.

 

حجت الاسلام آقاجانی با بیان این که تهدیدات دشمن همواره برای انحراف جوانان و نوجوانان استمرار دارد، تصریح کرد: همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دشمن به رهبری استکبار و صهیونیسم جهانی و حمایت گسترده وهابیت، جامعه دین‌مدار و ولایی ما و کشورهای منطقه را هدف گرفته است.

 

وی افزود: در عراق، سوریه، یمن، بحرین، لبنان، افغانستان و دیگر مناطق دور و نزدیک، دشمن به صورت آشکار مشغول توطئه و مبارزه علنی با شرافت همه انسان‌ها است.

 

این کارشناس فرهنگی با بیان این که دشمن با استفاده از مدرن‌ترین ابزار فرهنگی و رسانه‌ای قصد تهی نمودن عقاید و باورهای بشری و انسانی را دارد، تاکید کرد: جنگ با دشمن در همه جبهه‌ها پایان‌ناپذیر است.

 

حجت الاسلام آقاجانی پیروی از رهنمودهای ولی فقیه را راه مقابله با توطئه های مختلف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: رمز پیروزی امروز ملت ایران نیز تبعیت محض از ولی فقیه بوده است.

 

وی با بیان این که ملت ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی در همه عرصه مدافع حقیقی آرمان ها و ارزش های انقلاب بوده اند، تصریح کرد: این ملت تا پای جان در مسیر انقلاب و آرمان های آن بوده و هستند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات