۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۴۵۲۷۷
امام جمعه دزفول:

انقلاب اسلامی بستری مناسب برای بیداری ملت های دنیا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با اشاره به این که مسلمانان با پیروزی انقلاب از ارزش گران بهای اسلام آگاه شدند، افزود: انقلاب اسلامی بستری مناسب برای بیداری اسلامی ملت های مسلمان را فراهم کرد.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دهه فجر را یادآور دوران پر حماسه انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: دهه فجر ظرفیتی مناسب برای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و حرکت در جهت رسیدن به آرمان های انقلاب و اهداف امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین و آگاهی افکار عمومی به ویژه نسل جوان جامعه نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی اظهار داشت: تبیین ارزش های انقلاب سبب توجه افکار عمومی و ظرفیت های فرهنگی جامعه به سمت آرمان ها و انقلاب اسلامی خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران سبب شد تا ظرفیت های دین اسلام به عنوان دینی کامل درخشش پیدا کند، گفت: امام راحل با رهبری انقلاب در قرن بیستم، اسلام را به عنوان دینی جامع، همراه با مقتضیات زمان به جهانیان معرفی کرد.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: بیداری مردم از دسیسه های استکبارگران و پاسخ به هنجارهای ایجاد شده از دشمن، توانایی اداره حکومت به همراه برطرف کردن نیازهای جامعه از مهم‎ترین ظرفیت های مدیریتی اسلام جهت انتقال به دیگر کشورها است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که از ابتدای انقلاب تا کنون، انقلاب اسلامی توانسته نقشه های دشمنان را خنثی کند، اظهار داشت: نمایان شدن ظرفیت های انقلاب زمینه ای برای بیداری کشورهای اسلامی است.

امام جمعه دزفول با اشاره به این که مسلمانان با پیروزی انقلاب، از ارزش گران بهای اسلام آگاه شدند، افزود: انقلاب اسلامی مناسب ترین بستر برای بیداری اسلامی ملت های مسلمان را فراهم کرد.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی تصریح کرد: نامه رهبرمعظم انقلاب بهترین سبک تبیین ارزش های انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان ملت ها است.

هراس کشورهای غربی از نقش انقلاب در گسترش اسلام حقیقی

این استاد حوزه علمیه با بیان این که کشورهای استعماگر جهانی از گسترش اسلام هراس دارند، ابراز داشت: اسلام حقیقی که امام خمینی(ره) با پیروی از سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در دوران انقلاب اسلامی به دنیا معرفی کرد سبب هراس کشورهای سلطه گر دنیا از حقیقت آن شده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای معرفی چهره ای غیرحقیقی از اسلام، اظهار داشت: برنامه های استکبار جهانی در جهت معرفی اسلام با عنوان «اسلام آمریکایی» است که این نوع اسلام به ظاهر اکتفا می کند و از لحاظ محتوایی خالی است.

امام جمعه دزفول افزود: اسلام بی خطر برای کشورهای استعماگر و بی توجه به مسائل سیاسی اسلامی بود که آمریکا و همراهان آن تلاش داشتند آن در میان ملت های دنیا معرفی کنند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به پیامبر اکرم(ص) برنامه ای برای اسلام هراسی در دنیا بود./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات