۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۴۵۶۶۴
آیت الله خاتمی:

حضور پر شور مردم در راهپیمایی22 بهمن معادلات مستکبران را بر هم می زند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران در طول این 36 سال برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن پیشگام بوده است، گفت: حضور پر شور مردم بار دیگر معادلات مستکبران را بر هم می زند.
آيت الله خاتمي

آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعت با نظام، انقلاب اسلامی و آرمان های بلند شهیدان دانست و اظهار داشت: در طول این 36 سال ملت ایران با حضور مبارک خود در این صحنه نقش آفرینی وصف ناپذیری داشته است.

 

وی با اشاره به این که حتی در طول سال های دفاع مقدس نیز حضور مردم در راهپیمایی ها ذره ای کمرنگ نشد، افزود: در مقطع حساس کنونی که استکبار جهانی به مصاف با ملت شجاع ایران آمده است، حضور پر شور مردم می تواند بار دیگر معادلات آنان را برهم بریزد.

 

عضو شورای عالی حوزه با بیان این که ملت ایران همه گزینه های روی میز دنیای استکبار را آزموده است، گفت: 8 سال دفاع مقدس به دنیا نشان داد که حتی گزینه نظامی هم نمی تواند ملت شجاع ما را از آرمان های مقدس خود باز دارد.

 

آیت الله خاتمی راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ دندان شکن به مستکبران مغرور خود شیفته دانست و ابراز داشت: این حرکت ها موجب تقویت نظام می شود بنابراین یک واجب شرعی است و از سوی دیگر در عزت ایران اسلامی بسیار تأثیرگذار است و بر این مبنا یک واجب ملی است؛ در این مقطع از هر زاویه ای به این مسأله بنگریم یک ضرورت برای انقلاب محسوب می شود.

 

وی با بیان این که ملت ایران در طول این 36 سال نشان داده در این عرصه پیشگام است، گفت: توصیه دلسوزان همراهی با مردم است نه تشویق آنان چراکه بحمدالله مردم عزیز ما برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن انگیزه دارند و امسال نیز با شرکت حداکثری بار دیگر دشمنان را مأیوس می کنند./928/ت302/ج

ارسال نظرات