۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۴۵۸۱۵
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان خبرداد؛

تخفیف سنی برای متقاضیان ورود به حوزه های علمیه لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به این که برخی متقاضیان ورود به حوزه های علمیه دارای مدارک تحصیلی هستند، بیان داشت: برای این افراد تخفیف سنی در نظر گرفته می شود.
پذيرش حوزه هاي علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان لرستان، صبح امروز، در ستاد اطلاع رسانی پذیرش حوزه های علمیه خواهران این استان با اشاره به مراحل نام نویسی طلاب نو ورود گفت: در این طرح شرایط سنی برای داوطلبان دارای مدرک دیپلم و سیکل در نظر گرفته می شود.

وی افزود: مدیران مدارس افزون بر ظرفیت پذیرش طلبه نو ورود در سال تحصیلی جدید، به پذیرش طلبه در دوره های نیمه وقت و پاره وقت نیز توجه داشته باشند.

مهرابی با تأکید بر توجه مدیران مدارس در جهت پذیرش و رعایت قوانین مربوط خاطرنشان کرد: مدیران مدارس علمیه باید به شرایط سنی متقاضیان توجه داشته باشند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به این که برخی متقاضیان ورود به حوزه های علمیه دارای مدارک تحصیلی هستند، بیان داشت: برای این افراد تخفیف سنی در نظر گرفته می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و یا کاردانی رشته های تحصیلی غیر حوزوی هستند، براساس مدرک تخفیف سنی لحاظ می شود.

مهرابی با بیان مراحل پذیرش داوطلبان ورود به حوزه های علمیه خواهران افزود: مصاحبه علمی، اخلاقی و رفتاری متقاضیان در مدارس علمیه انجام می شود.

وی با اشاره به حضور ناظر استانی در زمان برگزاری مصاحبه عنوان داشت: مدیران مدارس مراحل پذیرش را با دقت باید انجام داده و فایل صوتی و تصویری مصاحبه را به مرکز مدیریت ارسال کنند.

مهرابی با اشاره به این که اقلامی در راستای تبلیغ پذیرش حوزه های علمیه خواهران در اختیار مدیران مدارس علمیه خواهران استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مدیران با همکاری آموزش و پرورش در مدارس و مساجد به امر تبلیغ در این راستا توجه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن راهپیمایی 22 بهمن افزود: راهپیمایی 22 بهمن فرصت مناسبی برای توزیع اقلام تبلیغاتی در راستای پذیرش حوزه های علمیه خواهران استان است.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: مدیران مدارس با همکاری شهرداری شهرستان ها بنر های تبلیغاتی را در میادین شهر نصب کنند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات