۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۴۶۰۹۷
بیانیه بسیج طلاب و روحانیان کرمانشاه؛

با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر را رقم خواهیم زد

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج طلاب و روحانیان کرمانشاه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر را رقم خواهیم زد.
سازمان بسيج طلاب و روحانيون کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، سازمان بسیج طلاب و روحانیان کرمانشاه در آستانه 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.


متن این بیانیه به این شرح است:

انقلاب شکوهمند اسلامی مردم غیور ایران در سال 57 یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی عدالت طلبی و انسان دوستی در تاریخ است.


بی شک نقش مردم ایران در به انجام رساندن این انقلاب نقشی غیر قابل انکار است. مردمی که همواره در راه ولایت مداری و استقلال طلبی لحظه ای غافل نبودند. تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دارای صفحات درخشانی است که نگاه اجمالی به آن بیانگر این معجزه بی بدیل قرن است. 

این بیانیه می افزاید: با وجود همه تحریم ها و توطئه های شیاطین و دشمنان پیشرفتهای بزرگ علمی، پزشکی، دفاعی، فضایی، دستیابی به فن آوری هسته ای، سلولهای بنیادی، نانو تکنولوژی، لیزر و بسیاری از نمونه های دیگر چون ساخت و پرتاب ماهواره در دهه فجر امسال نیز شاهد بودیم نمونه های از اقتدار و عظمت ایران اسلامی است، قطعا همه  این افتخارات، درسایه الطاف خداوند متعال است و پیروی از رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبری های حکیمانه ،مدبرانه و دلسوزانه ی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای  و نیز اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران و مسئولان پدید آمده است. 


در پایان این بیانیه آمده است: ما طلاب و روحانیان استان کرمانشاه با اعلان بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل و شهدای عزیز و رهبر معظم انقلاب همچنان بر سر پیمان خود با امام عصر (عج) پابرجا بوده و تلاش می کنیم تحت ظل عنایات حضرت ولی عصر و رهبری خردمندانه ی مقام معظم رهبری(مد ظله) آینده ی روشنی را برای ایران اسلامی به نظاره بنشینیم. ضمن دعوت از امت آگاه و هوشیار و مومن ایران اسلامی یکبار دیگر با حماسه آفرینی و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مشت های گره کرده خود را بر دهان استکبار جهانی به سر کردگی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب اسرائیل می کوبیم و حماسه ی دیگر را رقم خواهیم زد./967/د103/ب

ارسال نظرات