۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۴۶۱۲۸
استاد حوزه علمیه قم:

راهپیمایی 22 بهمن احیاگر فرهنگ انقلاب در سراسر جهان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: تظاهرات 22 بهمن برای انقلاب بسان اکسیژن برای انسان است؛ همانگونه که اکسیژن مایه حیات سلول های بدن است حضور میلیونی مردم نیز هر ساله مایه زنده ماندن انقلاب در ایران و سراسر جهان است.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام
حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، حضور میلیونی توده های مسلمان در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی بوده است.
 
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: ملت بزرگ ما با حضور میلیونی خود بریدن دست ابرقدرت ها از منافع کشور و قطع طمع آنها از دستیابی به اهداف و منافعشان را در نظر داشته است.
 
حجت الاسلام احتشام هدف مردم از شرکت در راهپیمایی پر شور 22بهمن را پاسداری از انقلاب جهانی خود توصیف کرد و ابراز داشت: بدون تردید پاسداری از انقلاب جهانی این ملت بدون اعلام حضور و فریادهای کوبنده میسر نخواهد شد.
 
وی اظهار داشت: دشمنان این ملت بزرگ خیال کرده اند که اگر مسؤولان جمهوری اسلامی نجیبانه بر منطق پا فشاری می کنند به علت خوف و هراس از آنان است و یا فشار تحریم ها بر این ملت تأثیرگذار بوده است.
 
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: امسال یک بار دیگر ملت بزرگ با حضور میلیونی در سراسر کشور همانند گذشته نشان خواهند داد که فشار، تهدید و تحریم جز وحدت مردم چیزی به دنبال نخواهد داشت.
 
حجت الاسلام احتشام تصریح کرد: تظاهرات 22 بهمن برای انقلاب بسان اکسیژن برای انسان است؛ همانگونه که اکسیژن مایه حیات سلول های بدن است حضور میلیونی مردم نیز هر ساله مایه زنده ماندن انقلاب در ایران و سراسر جهان است.
 
وی در پایان گفت: همان گونه که سالانه عاشورای حسینی و عزاداری محرم به منظور دفاع جانانه از وقایع کربلا انجام می شود حضور میلیونی مردم در 22 بهمن نیز می بایست سالانه تکرار شود و تعطیلی ناپذیر باشد./836/ت302/ش
ارسال نظرات