۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۲۴۶۲۵۸
فرمانده دوران دفاع مقدس:

حمایت ایران از مقاومت شکست‌های پی‌درپی اسرائیل را به دنبال داشته است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اسرائیلی که طی شش روز شش کشور عربی را به زانو در آورد، نتوانست در مقابل مردم غزه به پیروزی برسد، چرا که مقاومت مردم غزه به واسطه حمایت ایران اسلامی و تشکیل کمربند مقاومت در منطقه است.
جواد نائيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، جواد نائینی یکی از فرماندهان دفاع مقدس سه شنبه شب در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم روستای دارالسیاده علوی در جوار مضجع نورانی حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: قبل از انقلاب اسلامی در شهر کاشان دکتر ایرانی نداشتیم و برای درمان بیماران، اطبا از کشورهای هند و پاکستان به ایران سفر می کردند، اما امروز اطبا ایرانی در کاشان، مهم ترین جراحی ها را انجام می دهند.

 

وی افزود: وسایل گرمایشی مردم در قبل از انقلاب با استفاده از هیزم بود و گاز و نفتی برای استفاده مردم وجود نداشت، اما امروز در دور افتاده ترین روستاهای ایران از نعمت آب، برق و گاز بهره مند هستند.

 

نائینی با اشاره به این که وضعیت معیشتی مرم نسبت به قبل از انقلاب بسیار بهتر شده است، گفت: ایران به دلیل وابستگی کامل قبل از انقلاب سوزن، نخ و حتی وسائل بسیار جزئی مورد نیاز مردم را از خارج وارد می شد.

 

به گفته وی در زمان رژیم ستم شاهی 60 هزار مستشار در کشور ایران جولان می دادند و قانون کاپیتولاسیون را برای دفاع از آنها وضع کرده بودند که خود نمونه ای کامل از تحقیر ملت عزیز ایران بود.

 

وی با اشاره به این که اسرائیل در طراحی پرچم خود مدعی مالکیت نیل تا فرات شده بود، افزود: اسرائیلی‌ها عنوان کرده اند که ایران اسلامی موجب شده است تا ما دیواری به ضخامت 5 متر دور کشور خود بکشیم تا از دست آنها در امان باشیم.

 

نائینی گفت: ایران اسلامی با آموزش مردم فلسطین توانسته است در جنگ 22 روزه و 33 روزه مقابل اسرائیل غاصب بایستد و امنیت آنها را به خطر بیندازد تا مردم اسرئیل تصمیم به مهاجرت از این منطقه اشغالی به سایر نقاط جهان بگیرند.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اسرائیلی که طی شش روز شش کشور عربی را به زانو در آورد، نتوانست در مقابل مردم غزه به پیروزی برسد، چرا که مقاومت مردم غزه به واسطه حمایت ایران اسلامی و تشکیل کمربند مقاومت در منطقه است.

 

وی افزود: کشور سوریه با حمایت ایران توانسته است 3 سال در برابر هجمه تروریست های وابسته به تمام کشورهای استکبار، بایستد.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس یاد آورشد: با حضور مؤثر ایران در عراق و رشادت سردارانی چون قاسم سلیمانی و فتوای حضرت آیت الله سیستانی، مردم عراق توانستند در مقابل داعش بایستند و هر روز شکستی را بر آنها تحمیل کنند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات