۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۴۶۳۳۴
سید شریف حسینی:

22 بهمن جلوه ای از پشتیبانی ملت ایران از مذاکره کنندگان هسته ای است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشارکت میلیونی مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه ابراز داشت: این حضور جلوی از پشتیبانی ملت ایران از مذاکره کنندگان هسته ای است.
سيد شريف حسيني نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي

سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پیام های مهم راهپیمای یوم الله 22 بهمن ابرازداشت: ندای استکبار ستیزی ملت ایران به ویژه مردم اهواز رساتر از همیشه به گوش جهانیان رسید.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران متعلق به مردم است، افزود: حضور با شکوه و عزت مند مردم اهواز در این شرایط نابسامان جوی در مرحله نخست پیام مهمی برای مسؤولانی دارد که در برخی عرصه ها کم کاری داشتند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ملت ایران را به سدی محکم توصیف و عنوان کرد: متجاوزانی که به فکر تجاوز به خاک این کشور و نظام هستند پیش از نیرو های نظامی خود را در مقابل سد محکم مردمی خواهند یافت.

راهپیمایی 22 بهمن اخطاری به تروریست های منطقه است

حسینی با اشاره به نقش کشورهای غربی در ایجاد گروهای تروریستی و داعش با هدف ضربه به امنیت کشورهای منطقه ابرازداشت: راهپیمایی های 22 بهمن اخطاری به این گروهک های تروریستی است که حضور در نزدیکی مرزهای جمهوری اسلامی ایران به معنای نابودی آن ها خواهد بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه است، گفت: بدون شک نظام و ملت ایران از یکدیگر جدا نیستند و پاسخ تجاوز به ملت و نظام سر افکندگی و نابودی خواهد بود.

حماسه 22 بهمن پاسخی به متجاوزان به ساحت رسول اکرم(ص) است

وی با اشاره به هتک حرمت رسانه های غربی و توهین آشکار آن ها به مقدسات مسلمانان گفت: مردم مسلمان اهواز امروز در این شرایط سخت ندای عشق به رسول اکرم (ص) را به گوش حرمت شکنان رساندند.

وی افزود: ملت ایران با هر نوع گویش و زبانی و از هر قومیتی با حضور خود نشان دادند که عاشق حضرت محمد(ص) هستند.

حسینی با بیان این که امروز شاهد رشد و گسترش اسلام در جهان و گرایش مردم کشورهای غربی به اسلام هستیم، گفت: گرایش مردم دیگر ادیان به اسلام و گسترش موج اسلام خواهی در غرب عامل ترس و توهین غربی ها به مقدسات مسلمانان است.

وی تصریح کرد: اسلام و پیامبر اکرم(ص) بر حق ترین پیام آزادی خواهی و انسان دوستی را برای ملت های جهان به ارمغان آوردند.

22 بهمن جلو ه ای از پشتیبانی 75 میلیون نفری از مذاکره کنندگان هسته ای

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت میلیونی مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه ابرازداشت: این حضور میلیونی پیام مهمی برای مذاکره کنندگان هسته ای است.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب نقشه راه گفت و گو های هسته ای را مشخص کرد، گفت: این نقشه راه به مذاکره کنندگان نشان می دهد که از چه مسیر هایی حرکت کنند.

حسینی اظهارداشت: تا زمانی که هیأت های مذاکره کننده این مسیر را طی کند و از آن خارج نشود پشتیبانی 75 میلیونی ملت ایران را به همراه خواهند داشت.

طوفان گرد و غبار هم طراز سیل و زلزله است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بد جوی حاکم بر خوزستان گفت: این وضعیت ویژه جوی که همچون سیل و زلزله تفسیر می شود مانع حضور پرشور و با نشاط مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن نشد و مسؤولان برای حل این پدیده شوم باید چاره اندیشی کنند.

وی با بیان این که دولت محدودیت اعتباری برای مقابله با پدیده گرد و غبار در خوزستان ندارد، بیان داشت: دولت با تشکیل هیأت های متخصص تلاشی جدی برای مبارزه با این پدیده را آغاز کرده و حضور وزیر بهداشت در استان نمایانگر این موضوع است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ابرازداشت: معصومه ابتکار، رییس سازمان محیط زیست برای بررسی وضعیت جوی و شرایط حاکم بر استان هفته آینده به خوزستان می آید.

حسینی در پایان گفت: هفته گذشته  جلسه ای به منظور اتخاذ تصمیم های برای مقابله با این پدیده با رییس سازمان محیط زیست و هیأت دولت گرفته شد و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت هوای پاک به خوزستان باشیم./9452/ت301/ب2

ارسال نظرات