۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۴۶۸۳۸
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

مردم توجیهات بی مورد مسؤولان را در مسائل اقتصادی و فرهنگی نمی پذیرند

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس حضور مردم را در راهپیمایی شهر اصفهان پر شور توصیف کرد و گفت: مردم کم کاری، سهل انگاری و کاهلی مسؤولان را به حساب نظام نمی گذارند و توجیهات بی مورد آنان را در مسائل فرهنگی و اقتصادی نمی پذیرند.
نيره اخوان بيطرف
نیره اخوان بی طرف عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا حضور مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن را خارج از حد تصور عنوان کرد و گفت: مسؤولان برپایی راهپیمایی، نگران بوجود آمدن مشکل به دلیل ازدحام جمعیت حاضر در میدان امام اصفهان بودند.
 
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس غالب شعارهای این راهپیمایی را درباره مسائل هسته ای دانست و اظهار داشت: «نه تحریم نه ذلت مذاکره با عزت» مردم با شعارهای خود می خواستند که ضمن حفظ عزت، تمام تحریم ها لغو شود و حق هسته ای ایران پذیرفته شود.
 
اخوان بی طرف ادامه داد: تابلویی دیدم که متن بسیار جالبی داشت مبنی بر اینکه «ای کاش بعضی باکری باشند نه با کری» بهرحال به هر نحو شعارها حول و هوش مسائل هسته ای بود.
 
وی ابرازداشت: مردم مشکلشان اشتغال و معیشت است؛ بحث فرهنگی هم ریشه ای است؛ مردم به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارند بنابراین سستی در فعالیت های مسؤولان را به حساب انقلاب و نظام نمی گذارند چون همه چیز شفاف است و نیاز به هیچ تجزیه و تحلیلی ندارد.
 
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مردم را صاحب نظر دانست و گفت: مردم توجیهات بی مورد مسؤولان کاهل را نمی پذیرند و خود با بصیرت کامل در صحنه حضور دارند و می توانند به خوبی برخورد کنند.
 
اخوان بی طرف به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در این سی وشش سال گذشته از عمر انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: با وجود تحریم در تمام سال های پس از انقلاب باز هم نیازهای کشور را تأمین کرده ایم و باعث پیشرفت در زمینه های نانو و هسته ای و مانند آنها شده ایم.
 
وی فرمان هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب و مبارزه با مفاسد اقتصادی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مبارزه با فساد مردم را دلگرم می کند و به مردم امید جامعه ای بر مبنای تمام مبانی اسلامی می دهد.
 
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دستان استکبار جهانی را خالی و بسته دانست و گفت: آنها با دستانی خالی از عراق، افغانستان و سوریه بازگشته اند و اکنون در مقابل ایران دستانشان بسته است.
 
اخوان بی طرف وضعیت اقتصادی مردم را بد توصیف کرد و تصریح کرد: بعضی از مردم با همان یارانه 45 تومانی زندگی خود را می گذرانند؛ در تخصیص بودجه امسال باید از بعضی منافع بگذریم تا لازم ترین موارد تأمین شود./836/ت302/ش
ارسال نظرات