۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۴۷۰۰۸

رییس فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان از کمک‌های ایران تشکر کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان با تقدیر از حمایت‌های ایران از ملت لبنان، گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها خیر مردم را می‌خواهد.
محمد رعد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد رییس فراکسیون «وفاداری به مقاومت اسلامی» در پارلمان لبنان با اشاره به تحریم‌های غربی علیه ایران، تاکید کرد که این تحریم‌ها به دنبال جلوگیری از رسیدن خیر ایران به مستضعفان است.

 

 

 رعد طی سخنانی که با حضور «محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان برگزار شد، گفت: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تلاش برخی کشورهای غربی در تحریم و محاصره ایران به منظور جلوگیری از رسیدن خیر (ایران) به مستضعفان را به یاد می‌آوریم. این خیر از طریق برخی از برادران که در دفاع از سرزمین‌هایمان شرکت کردند، به ما هم رسید.

 

 

وی همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران چیزی جز خیر مردم را نمی‌خواهد و در همه کشورها و مناطق جهان به دنبال مستضعفان است تا توانش را در راستای کمک و پیروزی آنها در قضایای عادلانه‌شان به کار بگیرد.

 

 

رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت اسلامی در پارلمان لبنان با اشاره به درگیری مستکبران و مستضعفان گفت: استکبار جهانی که به دنبال سرکوب اراده مستضعفان است، می‌خواهد دست مساعدت ایران به سوی هیچ مستضعفی دراز نشود. درگیری اصلی بین انقلاب اسلامی ایران و قدرت‌های استکبار جهانی در همین نکته نهفته است./983/د102/ک

ارسال نظرات