۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۴۷۱۲۳
مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری ۱۵محفل انس با قرآن درلرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دار القرآن تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۱۵محفل انس با قرآن ویژه دهه فجر در این استان برگزار شد.
قران

محمد لروند، کارشناس و مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در ایام دهه مبارک فجر 15 محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان برجسته کشوری و استانی در لرستان برگزار شد.

وی افزود: این محافل قرآنی در 11 شهرستان و چهار مرکزب خش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

لروند با اشاره به برگزاری محافل قرآنی بیان داشت: برگزاری تواشیح، تقدیر از شهدا و خادمان قرآنی در محافل قرآنی نیز از دیگر برنامه های این محافل قرآنی بود.

مسؤول دار القرآن تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: برگزاری محافل قرآنی موجب اعتلای جامعه قرآنی استان و افزایش کیفیت سطح فعالیت های قرآنی در استان می‌شود.

وی در ادامه با بیان این که محافل انس با قرآن با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی برگزار می شود، افزود: در برگزاری این محافل قرآنی تلاش می کنیم سبک زندگی قرآنی را بین خانواده ها ترویج دهیم.

مسؤول دار القرآن تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اثرگذاری محافل قرآنی در جامعه و بین مردم خاطرنشان کرد: برگزاری محافل قرآنی باید در ایام گوناگون سال مورد توجه قرار گیرد.

لروند بیان داشت: اگر در کنار برگزاری این محافل قرآنی به آموزش‌های تخصصی و عمومی قرآن توجه شود، می‌تواند نقش مؤثری در توسعه فرهنگ قرآنی داشته باشد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات