۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۲۴۷۳۰۰
رییس تبلیغات اسلامی دلفان:

فعالیت 35 مبلغ در دهه فجر در دلفان

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی دلفان گفت: در ایام مبارک فجر 35 مبلغ بومی و غیربومی در استان فعالیت و حضور داشتند.
حجت الاسلام سيدنصرت الله موسوي ، رييس تبليغات اسلامي دلفان

حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 35مبلغ  دینی  شامل روحانیان اعزامی، مبلغان طرح هجرت، روحانیان بومی و مستقراز سوی تبلیغات اسلامی دلفان در مراکز گوناگون مشغول فعالیت بودند.

وی افزود: این تعداد مبلغ اعزامی در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب و برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی حضوری فعال داشتند.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: اعزام مبلغ دینی در ایام و مناسبت های ملی و مذهبی از رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان اعزامی در مناطق گوناگون عنوان داشت: مبلغان اعزامی در مراکز آموزشی، فرهنگی، مساجد، حسینیه‌ها و هیأت های مذهبی شهرستان دلفان حضور داشتند.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان ایجاد نشاط ملی، بهره‌مندی از ایام دهه فجر در راستای تبیین اندیشه های امام راحل، پیاده کردن منویات رهبر معظم انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت ومقاومت را از جمله اهداف اعزام مبلغ در ایام دهه فجر بیان کرد.

وی با اشاره به این که تعدادی از مبلغان دینی نیز با حضور در مدارس به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش‌ آموزان پرداختند، یادآور شد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی پیرامون نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله فعالیت های مبلغان اعزامی در مدارس بوده است.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان اقامه نماز جماعت، بیان احکام دینی، شرعی و مشاوره، برگزاری گفتمان های دینی در مدارس، پاسخ‌گویی به سؤالات و شبهات از دیگرسرفصل‌های تبلیغی مبلغان اعزامی در دهه فجر بیان کرد.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: تعداد 25 روحانی مستقر و طرح هجرت اداره تبلیغات اسلامی دلفان نیز در ایام دهه فجر در مناطق روستایی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداختند./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات