۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۲۴۷۶۳۵
جریان فرزندان رهبر بحرین:

رژیم آل‎خلیفه درپی انحراف انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ جریان فرزندان رهبر بحرین از اقدامات رژیم آل‎خلیفه انتقاد کرد و تاکید کرد که حکومت آل‎خلیفه درپی منحرف ساختن انقلاب بحرین است.
شليک پليس بحرين به معترضان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان موسوم به فرزندان رهبر بحرین طی بیانیه‎ای اقدامات نیروهای رژیم آل‎خلیفه را محکوم کرد و خاطرنشان ساخت که نیروهای امنیتی در هفته گذشته از همه امکانات خود برای مبارزه با فعالیت‎های مسالمت آمیز مردم استفاده کرده است.

 

در این پیام آمده است: نیروهای امنیتی با خودرو به تظاهرات کنندگان یورش برده و تعدادی از مردم را به شدت مجروح ساختند. آنان زنان را با سلاح شوزنی مورد هدف قرار دادند. نیروهای امنیتی در سه روز گذشته دو کودک 12 ساله را به جرم مشارکت در تظاهرات در الدراز بازداشت و به پلیس منطقه البدیع منتقل کردند.

 

این جریان، اقدامات رژیم آل‎خلیفه را جنون آمیز توصیف و تأکید کرد: رژیم آل‎خلیفه درپی منحرف ساختن مسیر صحیح انقلاب و در پایان نابودی کامل آن است.

 

خلیل المرزوق، معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین نیز در گفت‎وگو با شبکه اللؤلؤة این کشور گفت که تحرکات مردم در هفته گذشته نشان داد که راهکار امنیتی برای ساکت کردن صدای اعتراض مردم بحرین اثری ندارد و تنها راه موجود، تکیه به راه‎کار سیاسی جامع و فراگیر است./994/ب903/د

ارسال نظرات