۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۲۴۷۹۸۱

نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به همت نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مشهد اردهال و با هدف شناخت و آگاهی بخشی اساتید تشکیل شد.
حجت الاسلام شاه فضل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علیرضاشاه فضل، مسؤول نهاد رهبری دردانشگاه علوم پزشکی کاشان بعد از ظهر امروز در حاشیه این نشست در مجتمع توریستی خورشید اردهال کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: نشست هم اندیشی با موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی و مذهبی با فواصل زمانی چند ماهه برگزار می شود.

 

وی افزود: هدف از این جلسات تبیین مباحث سیاسی و فرهنگی روز برای اساتید و نخبگان دانشگاه است که با دعوت از سخنرانان توانمند صورت می گیرد تا اساتید بتوانند با شناخت و آگاهی بیشتر در عرصه های مختلف علمی به وظیفه خود در دانشگاه عمل کنند.

 

حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به این که سخنران جلسه امروز دارابی فعال مطبوعاتی در سازمان ملل متحد در آمریکا بود، افزود: وی در رابطه با مباحث روز سیاسی و وضعیت ایران در عرصه بین الملل مباحث ارزنده ای را ارائه کرد.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مباحث ارائه شده در رابطه با نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه و ماهیت سازمان ملل و شورای امنیت و کارکرد آنها در جهان بود.

 

وی گفت: این نشست بعد از سخنرانی دارابی به صورت پرسش و پاسخ اداره شد تا اساتید بتوانند بهره بیشتری از این جلسه ببرند و آگاهی خود را در مورد مسائل بین المللی افزایش دهند.

 

حجت الاسلام شاه فضل در ادامه ضمن اظهار امیدواری از این که، این جلسات منجر به افزایش شناخت اساتید از دشمن و استکبار جهانی شود، افزود: دیدگاه اساتید در چگونگی نگرش و شکل گیری دیدگاه دانشجویان تأثیر دارد و از این طریق می توان دانشجویان را نیز با مسائل فرهنگی، مذهبی و سیاسی روز بیشتر آشنا کرد.

 

شایان ذکر است، نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز در سالن اجتماعات مجتمع توریستی خورشید اردهال مشهد اردهال کاشان با حضور اساتید و نخبگان این دانشگاه و به همت نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات