۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۲۵۰۶۱۲
امام جمعه فاروج:

تضییع حقوق هسته ای زمینه تضییع سایر حقوق ملی را ایجاد می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فاروج با تأکید بر هوشیاری و ایستادگی ملت ایران بر استیفای حقوق هسته ای خود، گفت: ضایع شدن حقوق هسته ای زمینه تضییع سایر حقوق ملی را ایجاد می کند.
حجت الاسلام قليزاده امام جمعه فاروج - همايش بزگرداشت دهه فجر فرهنگيان

حجت الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای عضو گروه 1+5، اظهار کرد: در این مذاکرات تنها با ایستادگى مى‏توان حقوق خود را به‏ دست آورد چرا که دشمنان هیچ گاه به راحتی و سادگی حقوق ملت ایران را ادا نکرده اند.

 

وی با بیان این که در مذاکرات هسته ای باید منافع ملی، عزت و احترام جامعه ایران اسلامی مورد توجه مذاکره کنندگان باشد، اضافه کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تاکنون در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده و به فضل الهی از این به بعد نیز مقاومت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام قلیزاده با تأکید بر تداوم این هوشیاری و ایستادگی بر حقوق هسته ای ملت ایران در مذاکرات، گفت: ضایع شدن حقوق هسته ای زمینه تضییع حقوق ملی را ایجاد می کند.

 

وی تصریح کرد: نباید مقهور شانتاژبازی های رسانه ای غرب بشویم چرا که کشورهای غربی و اسراییل با همکاری یکدیگر و با استفاده از ابزارهای رسانه ای خود سعی می کنند توافقی بد را بر ایران تحمیل کنند.

 

حجت الاسلام قلیزاده با بیان این که در مذاکرات هسته ای آمریکا از اسراییل دستور می گیرد، افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز بارها تأکید کرده اند می بایست رعایت خط قرمزهای ملت ایران که بارها از سوی رهبری عنوان شده در دستور کار تیم مذاکره کننده قرار داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: تجربه 36 ساله نظام اسلامی ثابت کرده که راه به‏دست‏آوردن حقوق ملت ایران در تمامی زمینه ها ایستادگى است و در مسأله هسته ای نیز با این رویکرد می توانیم به مؤفقیت و حقوق خود برسیم.

 

به گفته حجت الاسلام قلیزاده، مسؤولان حق صرف نظر از حقوق ملت را ندارند چرا که این ملت در طول بیش از سه دهه گذشته هیچ گاه در برابر تهدیدها و تحریم ها تسلیم نشده و در این موضوع نیز کوتاه نخواهد آمد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فاروج در عین حال تصریح کرد: نباید زمان مذاکرات طولانی بشود چرا که این موضوع به نفع ملت ما نیست و مذاکرات را به حالت فرسایشی دچار می کند که ضرر بیشتری برای ملت ایران دارد.

 

حجت الاسلام قلیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهاردهم اسفند، سالروز تشکیل نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکارى، ضمن گرامیداشت این مناسبت، اظهار کرد: بالاترین عبادت خدمت به محرومان است.

 

وی با بیان این که محرومان ثمر رسانندگان انقلاب اسلامی ایران هستند، بر لزوم حشر و نشر بیشتر با مستمندان تأکید کرد و افزود:‏ بنا به فرموده امام خمینی(ره) خدا نیاورد آن روزى را که سیاست ما و سیاست مسؤولان کشور ما پشت‏کردن به دفاع از محرومین و روآوردن به حمایت از سرمایه ‏دارها شده و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشترى برخوردار شوند.

 

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فاروج تصریح کرد: کم توجهی به محرومان و نیازمندان با سیره و روش انبیاء و ائمه اطهار(ع) سازگار نیست./9314/ت302/ب5

 

ارسال نظرات