۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۵۱۸۵۸
استاد حوزه و دانشگاه:

فرهنگ جهاد و مقاومت جامعه را در برابر آسیب ها مصون می دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که فرهنگ جهاد و مقاومت مصون بخش در برابر آسیب های دشمنان است، گفت: جهاد در راه خدا از درب های بهشت و رزه مستحکم است که باید این فرهنگ ارزنده به نحوی شایسته وجود داشته باشد.
شهداي گمنام دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علی اکبر احمدی راد، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در مراسم روز بزرگداشت شهدا در آمل با بیان این که خداوند منان نعمت های بسیاری به انسان ها داده است، گفت: نعمت دین و نور ایمان به ما داده شده است تا گرفتار آتش جهنم نشویم.

 

وی با اشاره به این که دین خدا بزرگ ترین امانت الهی است، بیان داشت: این امانت در دو یادگار قرآن کریم و عترت از پیامبر گرامی اسلام به یادگار مانده است.

 

حجت الاسلام احمدی راد با بیان این که برای حفظ دین خدا جهاد لازم است، تصریح کرد: شیطان ها درصدد هستند این امانت را با تبلیغات و وسوسه ها از بین ببرند که باید جهاد و مقاومت داشته باشیم.

 

این پدر شهید با تاکید بر این که جهاد با مال و جان باید صورت گیرد، ادامه داد: خداوند منان به پیامبر اکرم می فرماید به مردم بگوید ایمان به خدا و جهاد با جان و مال در راه خدا به منزله تجارت با حضرت حق است.

 

استاد حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: جهاد با جان به مراتب مهم تر از جهاد با مال است و آن کسی که جان خود را در طبق اخلاص قرار می دهد وجود او به منزله یک سپر دفاعی برای حفظ کیان امت اسلامی و صیانت از حریم دین است.

 

وی با بیان این که فرهنگ جهاد و مقاومت مصون بخش در برابر آسیب های دشمنان است، گفت: جهاد در راه خدا از درب های بهشت و رزه مستحکم است که باید این فرهنگ ارزنده به نحوی شایسته وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام احمدی راد با اشاره به سخنی از امام علی(ع)، بیان داشت: جامعه ای که اهل جهاد نباشد خدا لباس ذلت بر آن ها می پوشاند و اگر فداکاری و جان دادن در راه خدا نبود ستون های دین در جای خود مستقر نمی شده است.

 

این پدر شهید با تاکید بر این که رزمندگان ما عاشقانه در برابر دشمنان قرار گرفتند، تصریح کرد: رزمندگان ما پیرو رهنمودهای امام خمینی(ره) بوده که حماسه های ارزشمندی از خود خلق کردiه و ایثار و مجاهدت های بسیاری از خود نشان دادند.

 

استاد حوزه و دانشگاه، ادامه داد: امروز نیز مردم ما پیرو مقام معظم رهبری هستند که نمونه بارز آن حماسه بزرگ نهم دی بوده که سبب حیرت جهانیان شده است که مردم ما نشان دادند پیرو ولایت فقیه هستند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات