۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۲۵۲۹۶۶

خروش ضدسعودی مردم تبریز پس از اقامه نماز جمعه

خبرگزاری رسا ـ مردم مؤمن و متدین تبریز امروز پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، تجاوز آمریکایی، سعودی و صهیونیستی علیه کشور یمن را محکوم کردند.
يمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم مؤمن، متدین و همیشه در صحنه تبریز امروز پس از اقامه نماز جمعه که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، در تجمعی پرشور و اعتراض‌آمیز تجاوز آمریکایی، سعودی و صهیونیستی علیه کشور یمن را محکوم کردند.

 


این راهپیمایی که در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور برپا شد، با حضور اقشار مختلف مردم همراه بود، افزون بر این‌که شرکت کنندگان سکوت سازمان ملل، شورای امنیت و نهادهای مدافع حقوق بشر در قبال کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

 


بنابر این گزارش، نمازگزاران تبریز امروز با فریادهای مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و همچنین شعارهایی از قبیل «سعودی جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند»، «سعودی وهابی مخل اتحاد است» و «انصار الله پیروز است آل سعود نابود است» حمایت خود از مردم یمن را اعلام کردند.

 


مردم ولایت‌مدار تبریز در این تجمع اعتراض آمیز با در دست داشتن پارچه‌نوشته و پوسترهایی ائتلاف غربی عربی علیه ملت مظلوم یمن را محکوم و ضمن ابراز انزجار از سیاست های جنگ‌طلبانه آل سعود در منطقه اعلام کردند که مردم یمن تنها نیست و ملت ایران با تمام توان از جنبش انصارالله حمایت می کند.

 


شرکت کنندگان در این راهپیمایی که در مسیر مصلای اعظم امام خمینی(ره) تا میدان ساعت تبریز برگزار شد، همچنین با سر دادن شعارهایی اعلام کردند جنبش انصار الله و رهبر مبارزش سال‌هاست که برای رهایی از حکام وابسته مبارزه کرده و شهید داده و امروز نیز به خاطر ایستادگی و مقاومت خود مورد هجوم وحشیانه عربستان و برخی کشورهای مرتجع و وابسته قرار گرفته‌ است.

 


مردم تبریز در این راهپیمایی خواستار اقدام جدی سازمان های حقوق بشر برای مقابله با وقوع فاجعه انسانی در یمن شدند و تصریح کردند که سکوت ننگین سازمان ملل متحد و کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود و رژیم صهیونیستی تنها منافع مستکبران را تأمین می کند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات