۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۵۴۴۷۰

دومین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دومین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» به مناسبت روز زن و خجسته سالروز میلاد بانوی حماسه ساز جهان اسلام برگزار می‌شود.
حضور بانوان در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا، دومین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» به مناسبت روز زن و خجسته سالروز میلاد بانوی حماسه ساز جهان اسلام برگزار می‌شود.

 

در این جشنواره سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، همسران سفرای کشورهای اسلامی، معاون امور زنان ریاست جمهوری و مشاورین دیگر دستگاه‌ها، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مقامات لشکری و کشوری حضور خواهند داشت.

 

تبیین نقش مادرانه همسران شهدا و جریان‌سازی فرهنگی برای شناسایی و ارتقای جایگاه موثر همسران شهدا، آزادگان و ایثارگران و همچنین تلاش برای زمینه حضور فعالانه فرهنگی و اجتماعی و تجلیل از خانواده‌های آنان از جمله اهداف این جشنواره خواهد بود. رونمایی از کتاب و آلبوم موسیقی تولید شده جدید در این خصوص از بخش‌های دیگر این جشنواره محسوب می‌شود.

 

دومین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه‌ از ساعت 9 صبح در تهران، بزرگراه شهید حقانی، بعد از مترو حقانی، سالن همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار میشود./998/د101/ف

ارسال نظرات