۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۵۴۶۶۲
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

جنگنده‌های سعودی به غیر از پایگاه‌های القاعده همه مناطق یمن را بمباران می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که جنگنده های سعودی به غیر از پایگاه های داعش و القاعده همه مناطق یمن را هدف قرار داده اند.
نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که شب گذشته از سوی حزب الله در بیروت برگزار شد با انتقاد از ادامه اقدامات جنایتکارانه تکفیری ها در سرتاسر دنیا، گفت: کسانی که سر مردم بی‌گناه را می‌برند به همه ادایان آسمانی توهین کرده و در راستای اهداف رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند.

 


وی افزود: متأسفانه برخی کشورهای عربی، غربی همچنان به حمایت نظامی، مالی و تسلیحاتی از تکفیری‌ها می‌پردازند.
 

 

این عضو ارشد حزب الله با تأکید بر لزوم پایان دادن به فتنه گری تکفیری‌ها در منطقه، گفت: جنگنده های سعودی به غیر از پایگاه های داعش و القاعده همه مناطق یمن را هدف قرار داده اند. عربستان همه زیرساخت های یمن راه بمباران کرد اما هیچ آسیبی به پایگاه‌های تکفیری در این کشور وارد نکرد.
 

 

حجت الاسلام قاووق خاطرنشان کرد: عربستان سعودی به واسطه این تجاوز به جایگاه خود در منطقه خدشه وارد کرد. این اشتباه استراتژیک در آینده تبعات خطرناکی بسیاری را برای این کشور به دنبال خواهد داشت.
 

 

وی مخالفت با تجاوز به یمن را مسؤولیت دینی، اخلاقی و انسانی حزب الله لبنان دانست و تأکید کرد که حزب الله هیچ اصراری بر خوشامد دیگران نداشته و تنها به مسؤولیت خود در قبال ملت‌ها عمل می‌کند./983/ب903/ک
 

ارسال نظرات