۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۵۵۹۴۰

روحانیان و طلاب ارومیه در اعتراض به جنایات آل سعود تجمع کردند

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراض آمیز روحانیان و طلاب شهرستان ارومیه همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع برگزار شد.
تجمع علما، اساتيد و طلاب حوزه علميه در محکوميت جنايات آل سعود در يمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، تجمع اعتراض آمیز روحانیان و طلاب شهرستان ارومیه در اعتراض به رفتارهای ضد انسانی، اخلاقی و دینی آل سعود همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع برگزار شد.

 

امروز طلاب حوزه علمیه ارومیه همزمان با طلاب دیگر شهرهای کشور دروس حوزوی خود را تعطیل و خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم آل سعود به سرکردگی آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

 

در این تجمع اعتراض آمیز؛ علما، روحانیت، ائمه جماعات شهر، اساتید و طلاب حوزه علمیه ارومیه با  شعار «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» یادآور شدند که وحدت بین مسلمانان تنها راه نجات مسلمانان از ظلم مستکبران عالم است.

 

«هیهات منا الذله» و «سکوت هر مسلمان خیانت است به اسلام» از دیگر شعارهای تجمع کنندگان در اعتراض به وحشی گری های آل سعود بود.

 

روحانیان و طلاب ارومیه با شعارهای «مرگ بر آل سعود خون خوار»، «آل سعود حیا کن، اسلام را رها کن» اعلام کردند که کعبه و مسجد النبی پناهگاه مسلمین است و آل سعود خون خوار لیاقت کلیدداری کعبه را ندارد.

 

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر وهابیت، مرگ بر سلفی گری و مرگ بر آل سعود از دیگر شعارهای تجمع کنندگان در اعتراض به حمایت های پشت پرده استکبار جهانی از جنایت های آل سعود علیه مسلمانان بود.

 

تجمع کنندگان با شعار «سازمان ملل بی خاصیت» خواستار واکنش و موضع گیری مجامع بین المللی در خصوص کشتار مسلمانان و به ویژه زنان و کودکان مسلمان یمنی شدند.

 

تجمع اعتراض آمیز روحانیت و طلاب ارومیه با سخنرانی حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه استان ادامه یافت و با قرائت بیانیه ای در محکومیت جنایات آل سعود و سکوت مجامع بین المللی پایان یافت./936/پ202/ب4

ارسال نظرات