۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۲۵۶۰۷۸
استاد حوزه علمیه محمدیه قائمشهر:

عربستان فریب خورده جنگ نیابتی آمریکا در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان اینکه آمریکا بازنده نبرد مستقیم علیه ایران است، گفت: عربستان مهره آمریکا در جنگ نیابتی است و به یقین شکست خواهد خورد.
استقرار نيروهاي سعودي در مرز يمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام رجب حیدری، استاد حوزه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب این حوزه که در محکومیت اقدامات جنایت کارانه رژیم آل سعود برگزار شد، گفت: آمریکا و همفکرانش می خواهند با برقراری نظم نوین جهانی ملت ها را تحت سیطره فکری خودشان از لحاظ اقتصادی و نظامی قرار دهند.

 

وی با اشاره به این که آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که جنگ مستقیم آنها در منطقه حاصلی ای جز نابودی ندارد ،افزود: آمریکایی ها معتقدند که با ایران نمی توان به صورت مستقیم وارد جنگ شد و به همین دلیل به جنگ نیابتی روی آوردند که در رأس آنها داعش و النصره هستند.

 

حجت الاسلام حیدری با اشاره به فتنه سال 88 با صحنه گردانی برخی فریب خوردگان داخلی افزود: دشمن به دنبال کسانی است که با قرار گرفتن در رأس نظام بتوانند برنامه فروپاشی از درون را کلید بزند.

 

وی با اشاره به سخنان هانتینگ تن که ایران را مهد تفکر انقلابی دانست و با تاکید بر این که ایران مانع از نظم نوین جهانی است، ادامه داد: مانع ما برای برقراری نظم نوین جهانی اسلامی است که شهادت را در درون خودش پرورش می دهد و برای اعتلای کلمه الله چیزی جز مکتب نمی شناسد و نمونه اش را می توان در حزب الله مشاهده کرد.

 

استاد حوزه علمیه محمدیه قائمشهر اظهار داشت: آمریکایی ها به دنبال تغییر ماهوی و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی هستند و مذاکرات هسته ای بهانه برای پیشبرد اهداف استکباری است.

 

وی با بیان این که آمریکا نتوانست از عراق و افغانستان در جنگ نیابتی علیه ایران استفاده کند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها خواستند ایران را به وسیله جنگ سخت افزاری و جنگ های نیابتی از طریق عراق و افغانستان از سر راه خود بردارند، اما موفق نشدند.

 

حجت الاسلام حیدری با توجه به سخنان آل سعود که ایران به دنبال هلال شیعی در منطقه است، گفت: به اذعان سعودی ها ایران با فتح سوریه، لبنان، عراق و یمن به دنبال هلال شیعی است که اگر این امر محقق شود عربستان در وسط این هلال ماه بلعیده می شود.

 

وی افزود: انصارالله اعلام کرده که از طریق دریاها کشتی های نفتی عربستان را که تنها منبع مالی آنها است و از طریق آن دشمنان را حمایت مالی می کند مورد هدف قرار می دهیم.

 

استاد حوزه علمیه در پاسخ به این که چرا یمنی ها اقداماتی علیه عربستان انجام نمی دهند، تصریح کرد: عدم اختلاف بین شیعه و سنی در منطقه تحت سیطره حوثی ها و انصارالله، بیداری مجامع بین المللی در جهت محکومیت حمله عربستان، از دلایل مهمی است که در حال حاضر یمن در سکوت معناداری فرو رفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: تفکر جهانی سازی غربی تبدیل به جهانی شدن تفکر شیعی شد که به دست امام زمان(عج) تکمیل می گردد.

 

حجت الاسلام حیدری یمنی ها را مردمی انقلابی دانست و با تاکید بر اینکه شکست عربستان قطعی است، اظهار داشت: اتحاد کل ملت یمن، ارتش، سیدحسن نصرالله و یارانش و در رأس آنها مقام معظم رهبری قدرتی هستند که خداوند در منطقه قرار داده است که انشاالله با نابودی عربستان مقدمات برای جهانی شدن امام زمان(عج) مهیا می شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات