۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۵۷۵۴۲
امام جمعه موقت اهواز:

برخی به دنبال دور کردن مردم از ارزش‌های اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمه موقت اهواز با اشاره به این که فاصله گرفتن از اسلام جایز نیست، گفت: جریان ها و شخصیت هایی که با اسلام مشکل دارند مورد تایید ما نیستند.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام  والمسلمین احمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در دیدار طلاب حوزه های علمیه اهواز با یکی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی ابراز داشت: برخی به دنبال آن هستند تا در جامعه ارزش هایی ایجاد شود که به دور از اسلام باشد.

 

وی افزود: افراد و جریان هایی که با اسلام فاصله بگیرند مورد تایید ما نیستند و از آن ها دوری می کنیم.

 

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: بسیاری از حوادثی که در گذشته تصور آن را می کردیم به یاری خداوند امروز تححق پیدا کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی اقتدار ایران را از این حوادث مهم توصیف و عنوان کرد: ما شاهد آن هستیم که امروز دشمن جرأت نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارد.

 

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و همه گیر شدن آن امروز اسلام جهانی شده و ما شاهد رشد و شکوفایی آن هستیم.

 

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: سربازان امام زمان(عج) امروز خارج از مرزهای کشور مشغول دفاع از اسلام و ولایت هستند و این نشانه قدرت اسلام ناب محمدی است.

 

وی با بیان این که امروز دو جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: به لطف خداوند در شهادت دوباره گشوده شده و رزمندگان ما در حال نبرد با گروهک های تروریستی هستند./9452/پ203/ب4

ارسال نظرات