۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۵۸۰۲۷
با حضور آیت الله صفایی بوشهری؛

مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برگزار شد.
قوه قضائيه، دادگستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور دادستان کل کشور و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.
 
در این مراسم آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تقدیر و تشکر از تلاش های حیدر بحرانی، رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: وی با تلاش‌هایی که در ایجاد آرامش و امنیت فراهم آورد، اکنون به عنوان یک چهره و شخصیت ویژه در استان بوشهر شناخته شده است.
 
وی بیان کرد: رییس دادگستری نقش مهم و مؤثری در امنیت و آرامش کشور دارد و مردم ولایت‌مدار بوشهر قدردان این نعمت در استان هستند.
 
وی با تبریک انتصاب دکتر جمادی در دادگستری بوشهر افزود: در استان بوشهر مردم با صلح و سازش هستند و تلاش شما در مناصب قضایی مایه اطمینان خاطر و امنیت و آرامش روزافزون در استان است و امیدوارم با یاری خداوند بتوانید در سال جدید با همدلی و هم‌زبانی و با همکاری دستگاه های اجرایی با موفقیت در این مسیر گام بردارید.
 
استاندار بوشهر نیز با تشکر و قدردانی از تلاش های دکتر بحرانی، رییس سابق دادگستری استان بوشهر گفت: وی در مدت وظیفه‌ای که در استان بوشهر داشت خدمات با ارزشی در حوزه‌های مختلف به ویژه در راستای آرامش، امنیت و پیشرفت استان ارائه کرد که جای تقدیر دارد.
 
سالاری بیان کرد: استان بوشهر به لحاظ داشتن ظرفیت‌‌های مهم اقتصادی و انرژی دارای ویژگی‌های خاصی است و در کنار این ویژگی‌ها مشکلاتی نیز دارد که یکی از آنها زمین‌خواری است که نیاز به توجه جدی دارد.
 
وی افزود: رابطه بین دستگاه قضایی و مردم در حل اختلاف است و نیاز است که حرمت به قانون اساسی کشور رعایت شود.
 
سالاری با بیان اینکه صیانت از حقوق و منافع ملی دقت دستگاه های اجرایی را می‌طلبد، گفت: مبارزه با پدیده زمین‌خواری و منابع طبیعی که با قراردادهای باطل انجام می‌شود، حساسیت کار دستگاه قضایی را نشان می‌دهد و مبارزه با آن در مسیر نظم بخشیدن و حفظ منافع ملی است.
 
سردار علی رزمجو، فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه در این مراسم با تقدیر از زحمات خالصانه و خستگی‌ناپذیر دکتر بحرانی اظهار داشت: یکی از تلاش‌های ارزشمند دستگاه قضایی، همدردی و اجرای عدالت در جامعه و نظم بخشیدن به امنیت و دفاع از حقوق ضعفا است، وی با تلاش‌ها و برنامه ریزی های مستمر توانست پاسخ‌گوی نیازهای مردم استان و حل بحران‌های اجتماعی باشد.
 
در این مراسم با معرفی علی جمادی به عنوان رییس کل دادگستری استان بوشهر از خدمات حیدر بحرانی، رییس کل سابق دادگستری استان بوشهر تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
گفتنی است، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در حکمی علی جمادی را به عنوان رییس کل دادگستری استان بوشهر و حیدر بحرانی را به عنوان عضو دیوان عالی کشور معرفی کرد./833/پ202/ح
ارسال نظرات