۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۲۵۹۰۲۵
12 شهریور ماه؛

نخستین همایش ملی علوم انسانی اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش ملی علوم انسانی اسلامی 12 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
اولين همايش ملي الکترونيکي علوم انساني اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، اولین همایش ملی علوم انسانی اسلامی با محورهای فلسفه اسلامی، حقوق اسلامی، ارتباطات اسلامی، جامعه شناسی اسلامی، روانشناسی اسلامی، سیاست اسلامی، حکومت اسلامی، معارف دینی و الهیات، علوم اجتماعی اسلامی، علوم تربیتی اسلامی، تاریخ، جغرافیا، حسابداری، هنر و ادبیات اسلامی، اقتصاد اسلامی، اقتصاد مقاومتی، مدیریت اسلامی، فرهنگ اسلامی، علوم قرآن و حدیث، اخلاق اسلامی، روابط بین­الملل، بازخوانی نظرات علما و روشنفکران و دانشمندان سیاسی و دانشگاهی و حوزوی ایران در شکل گیری علوم انسانی، نقش و جایگاه سینما و تلویزیون در تحول و شکل گیری علوم انسانی اسلامی برگزار می­شود.

 

برخی دیگر از محورهای این همایش، تفاوت جایگاه زنان در دیدگاه علوم انسانی اسلامی و علوم انسانی غربی، آسیب­ها و مشکلات و مزیت­های حرکت به سمت علوم انسانی اسلامی، نقش زبان و ادبیات فارسی در شکل گیری و پیشرفت علوم انسانی اسلامی، نقش تکنولوژی در به روز شدن علوم انسانی اسلامی، نقش علما و دانشمندان ایرانی و غیر ایرانی در شکل گیری و تحول علوم انسانی اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در تحول علوم انسانی اسلامی و... است.

 

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 15 مردادماه بوده و سه هفته پس از ارسال مقاله نتایج داوری اعلام خواهد شد؛ آخرین مهلت پرداخت هزینه و نام نویسی در همایش 1 شهریور ماه است و 12 شهریور ماه این همایش برگزار می­شود.

 

علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این همایش و دیگر محورهای آن می­توانند به نشانی اینترنتی www.ncih2015.ir/fa/ مراجعه کنند./822/ت303/ی

ارسال نظرات