۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۵۹۶۸۲
مدیر حوزه‌ علمیه خواهران آذربایجان غربی:

همدلی و همزبانی راه رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: همدلی و همزبانی مردم و مسؤولان راه رسیدن به تمامی موفقیت‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و همه اهداف عالی انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام راحلي، مدير حوزه هاي علميه هاي خواهران آذربايجان غربي

حجت‌الاسلام حمید راحلی، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی»، اظهار داشت: در هر برهه زمان که احساس نیاز شده و رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند مردم به صورت چشم‌گیر حضورشان را ثابت کرده و وفاداری خود را نشان دادند و دنیا هم این مسأله را می‌داند.

 

وی پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی را یکی از بزرگ‌ترین نعمات جمهوری اسلامی دانست و گفت: وجود مردمی فهیم و رهبری حکیم از سرمایه‌های اصلی نظام انقلاب اسلامی است و به شکرانه حق تکیه کلام رهبر معظم انقلاب همیشه مردم است و اعتماد مردم نیز به رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

 

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران آذربایجان غربی ادامه داد: در این مقطع زمانی که تحریم‌ها و حصرهای اقتصادی مردم را تحت فشار قرار می‌دهد، اتحاد دولت و ملت بیش از پیش ضروری است و در این زمینه تکلیف دولتمردان سنگین‌تر می‌شود و حتما باید به صورت مضاعف و شبانه روزی تلاش کنند.

 

وی با تأکید بر این که مسؤولان باید شعارزدگی را رها کرده و خود را به وادی تلاش و عمل بیندازند، تصریح کرد: نظام از جهت حمایت و پشتیبانی مردمی مشکلی ندارد چرا که ملت حضورشان همیشه ثابت و اعتمادشان به نظام اسلامی همیشه پایدار است، در این مقطع وظیفه مسؤولان است که از شعار دست بردارند و عمل کنند.

 

حجت‌الاسلام راحلی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردمی که قضیه هشت سال دفاع مقدس را درک کرده‌اند و زیربار تحریم‌ها خم به ابرو نیاورده و درتمام عرصه‌ها حضور دارند، تکلیف دولتمردان و کسانی که اداره کشور به دست آن‌ها است.

 

وی خطاب به مسؤولان نهادها و دستگاه‌های مختلف دولتی، گفت: مسؤولان باید در مقابل این مردم خالصانه و مجدانه زحمت کشیده و تلاش کنند تا مردم به یک رفاه نسبی برسند و این مهم محقق نمی‌شود مگر از باب همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت.

 

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران آذربایجان غربی پیشرفت در تمام عرصه‌ها را با اتحاد و همدلی امکان‌پذیر دانست و اظهار کرد: پیشرفت اقتصادی، معنوی، فرهنگی، علمی و تمام توسعه‌ها شاید تنها به یک زیرساخت نیاز دارند و آن همدلی و هم‌زبانی است که رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری شعار امسال بر آن تأکید کرده‌اند./936/ت302/ب4

ارسال نظرات