۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۵۹۷۷۶

رمان «هات» نقد و بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رمان «هات» در حوزه هنری تهران مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
رمان هات

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه هنری، طی مراسمی با حضور محمدکاظم مزینانی نویسنده و منتقد ادبی، مجید قیصری نویسنده و منتقد ادبی، جمعی از نویسندگان، هنرمندان و منتقدان، رمان «هات» به نویسندگی محمدعلی قاسمی که  از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

 

رمان «هات» در کردی جنوبی به معنای آمد، نوشته محمدعلی قاسمی از نویسندگان استان ایلام است.

 

به گفته محمدعلی قاسمی، ادبیات دهه نود خصوصا داستان و رمان دیگر ادبیات سرگرمی و وقت‌گذرانی‌های مفرح نیست. بلکه ادبیات تامل و آگاهی است. از این رو آثار جدیدش با آرم ادبیات «فراگاه»، می‌خواهد این تامل‌گرایی و آگاهی را به خواننده نشان دهد.

 

 بنابراین گزارش، جلسه نقد و بررسی رمان «هات» از سوی حوزه هنری ساعت 15 روز یک شنبه 20 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن امیرحسین فردی برگزار می‌شود.

 

این دومین نشست از سری نشست‌های نقد و بررسی «آینه‌بندان» خواهد بود که قرار است هر ماه به یکی از رمان‌های برجسته ادبیات داستانی بپردازد.

 

رمان «هات» تولید کارگاه قصه و رمان مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کشور است که در 304 صفحه از سوی  انتشارات سوره مهر در سال 92 وارد بازار کتاب شده است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 به سالن امیرحسین فردی حوزه هنری، واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری مراجعه کنند./998/د102/ق

ارسال نظرات