۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۵۹۹۷۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد:

بمباران ملت بی دفاع یمن بیانگر روحیه خبیث و غیرانسانی آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: بمباران ملت بی دفاع یمن و جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه سایر ملت‌ ها به یمن بیانگر روحیه خبیث و غیرانسانی آل سعود است.
يمن تنها نمي ماند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد، عصر امروز در جمع طلاب و روحانیان، با اشاره به حملات رژیم آل سعود به مردم مظلوم یمن، اظهار داشت: بمباران ملت بی دفاع یمن و جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه سایر ملت‌ ها به یمن بیانگر روحیه خبیث و غیرانسانی آل سعود است.

 

وی افزود: ملت یمن در مقابل متجاوزان ایستادگی کرده و تا پای جان از تمامیت ارضی کشور خود دفاع می‌کنند.

 

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: سکوتی که مجامع جهانی و بین‌المللی هم راستا با جنایات آل‌سعود در یمن در پیش گرفته‌اند، در حقیقت نمودی از بی خاصیتی و خفقان سیاسی این مجامع جهانی و بین‌المللی است که جز از آمریکا و رژیم صهیونیستی فرمانبرداری ندارند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: امروز و در این شرایط سخت، اتحاد بین مسلمانان بیش از هر زمان دیگری، راه‌گشای مسائل مختلف سیاسی است که متأسفانه، برخی خودفروشان از جمله آل سعود، نه تنها به آن عمل نمی‌کنند، بلکه آب به آسیاب دشمنان اسلام می‌ریزند.

 

وی با تأکید بر اینکه این نقشه از قبل از سوی آمریکا و اسرائیل جنایتکار طراحی شده و امروز از سوی مزدوران و به سرکردگی آل سعود خائن عملی می‌شود، تصریح کرد: بی‌شک اتحاد و یکپارچگی ملت های مسلمان فتنه‌های منافقان و معاندان را خاموش خواهد کرد و جنایتکاران بسزای اعمال خود خواهند رسید.

 

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به کشتار هزاران زن و کودک در حملات جنگنده‌های عربستان سعودی به یمن، اظهار داشت: این حملات با چراغ سبز و حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا انجام می‌گیرد و در حقیقت عربستان در این مسأله بازیچه‌ای در دستان استکبار جهانی است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد افزود: نهادهای بین‌المللی مانند سازمان ملل و شورای امنیت به دلیل رفتار دوگانه‌ با متجاوزان به کشورهای دیگر عملا به صورت نهادهایی بی‌خاصیت عمل می‌کنند که فقط نظاره‌گر وقایع هستند./937/پ202/ح

ارسال نظرات