۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۶۰۴۶۴
بسیج طلاب آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛

تصمیم بر اعدام شیخ نمر مبارزه با عدالت‌خواهی پیروان اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تصمیم ظالمانه رژیم آل سعود علیه عالم شیعی شیخ نمر در حقیقت مبارزه با آزادی و آزادگی و عدالت خواهی پیروان اهل بیت عترت و طهارت(ع) است.
بسيج طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای در محکومیت تصمیم آل سعود نسبت به اعدام عالم مجاهد شیعی، آیت الله شیخ نمر در بیانیه ای اعلام کرد: امروز آل سعود به پایان کار و انتهای خیانت های خود رسیده و جنایات بی شرمانه این رژیم علیه مردم مظلوم یمن گواه این مطلب است.


این بیانیه تأکید کرده است: تصمیم به اعدام عالم مجاهد و مرجع شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر اقدامی عجولانه و بی خردانه است که آتش دل مؤمنان و خشم مستضعفان عالم را شعله ور خواهد کرد. چنین تصمیمی در حقیقت کندن قبر وهابیت خبیث و آل سعود دست نشانده استکبار در منطقه بوده و مهر پایانی بر چند قرن خیانت این جرثومه شرارت و افتراق در منطقه است تا نویدی بر اتحاد دوباره مسلمین و بازیابی عزت مسلمانان باشد.


این بیانیه می افزاید: تصمیم ظالمانه رژیم آل سعود علیه عالم شیعی شیخ نمر در حقیقت مبارزه با آزادی و آزادگی و عدالت خواهی پیروان اهل بیت عترت و طهارت(ع) است، پندار غلط حاکمان سعودی بر این است که سرکوب عالمانی چون شیخ نمر خاموش کننده شعله های حق خواهی و آزادگی است، واقعه عاشورا نشان داد هر جا خون پاکی در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) بر زمین ریخته شود، سست کننده پایه های اسلام اموی، وهابی و آمریکایی است تا بساط اسلام دروغین از سراسر جهان برچیده شود.


بنابر این گزارش، در این بیانیه طلاب و روحانیان بسیجی و ولایت‌مدار سپاه عاشورا و پیرو اسلام ناب و حامی مستضعفین عالم تصمیم به اقدام شنیع و خلاف حقوق انسانی و موازین حقوق بشر در اعدام عالم مجاهد آیت الله شیخ نمر را محکوم کرده و خاطرنشان کردند: نتایج چنین اقدامی بسیار سخت و کوبنده خواهد بود.


این بیانیه تصریح کرده است: ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پابرهنگان اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه بر نخواهیم داشت، آن چنانکه امام(رضوان الله تعالی علیه) فرمودند؛ «از آل سعود نخواهیم گذشت» بغض و کینه در سینه نگاه خواهیم داشت و داغ حسرت جنایت دیگر آل سعود را بر دلشان خواهیم گذاشت./854/پ203/ح

ارسال نظرات