۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۶۱۱۱۰
امام جمعه موقت خرم آباد:

حمایت آمریکا از آل سعود در حمله به یمن ایجاد ایران هراسی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به حمایت آمریکا از آل سعود در حمله به یمن گفت: آمریکا با کمک سران عرب به دنبال ایران هراسی و بر هم زدن آرامش منطقه است.
حجت الاسلام متقي، امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه‌های نمار جمعه این هفته با تبریک عید مبعث گفت: عید مبعث پیام های گوناگونی دارد.

 

وی با بیان این که توجه به پیام های مبعث موجب سعادت زندگی بشر می‌شود، افزود: از پیام‌های عید مبعث قیام مسلمانان برای عدالت خواهی در جهان و دوری از تفرقه است.

 

حجت الاسلام متقی نیا با تأکید بر این که ما مسلمانان موظف هستیم آگاهانه در مسیر بعثت پیامبر حرکت کنیم، اظهار داشت: رسالت امروز مسلمانان این است که با حفظ وحدت و همدلی از اسلام پیروی کنند.

 

میدان دیپلماسی میدان نبرد واقعی است

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به مذاکرات، میدان دیپلماسی را میدان نبرد واقعی بیان کرد و  اظهار داشت: در این میدان طرفین نبرد با لبخند روی میز می‌نشینند و به دنبال تحقق اهداف خویش هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که رییس جمهور آمریکا در اتاق فرمان جنگ استراحت می کند و سران عرب را به برهم زدن آرامش منطقه دعوت و ترغیب می‌کند، خاطرنشان کرد: هدف امریکا از این رفتارها ایجاد ایران هراسی است.

 

جنگ یمن، جنگ نفت است

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به این که جنگ یمن، جنگ نفت است، افزود: در یمن، حقوق بشر به خطر افتاده است و سازمان ملل این خطر را احساس نمی کند.

 

وی هدف از این تهاجم را زیر سلطه بردن یمن و به نام خود کردن یمن به نام خانواده عربستان و آل سعود بیان کرد.

 

امام جمعه موقت خرم آباد خاطرنشان کرد: انشاء الله با مقاومت مردم یمن و حمایت جهان اسلام این ظلم آل سعود سرکوب خواهد شد./9451/پ201/ح

ارسال نظرات